Τετάρτη, 9 Δεκεμβρίου 2015

♦The Christmas Tag♦ (Updated)

To Beauty Is All Around πρόσφατα δημιούργησε ένα νέο χριστουγεννιάτικο tag και προσκλήθηκα να απαντήσω στις ερωτήσεις. Είναι το πρώτο tag που απαντάω και θεώρησα πως μετά από έναν χρόνο λειτουργίας είναι καλό να γνωριστούμε καλύτερα.




1. Αγαπημένη χριστουγεννιάτικη ταινία;

Δεν έχω δει πολλές Χριστουγεννιάτικες ταινίες, αλλά αυτή που βλέπω και ξαναβλέπω από μικρή είναι το Home Alone. Κλασσική χριστουγεννιάτικη ταινία, την έχουμε δει όλοι...


2. Αγαπημένο χριστουγεννιάτικο τραγούδι;

Έχω πολλά αγαπημένα χριστουγεννιάτικα τραγούδια, αλλά θα βάλω τα δύο πιο αγαπημένα μου.






3. Αγαπημένος χριστουγεννιάτικος προορισμός;

Δεν θυμάμαι ποτέ να πήγα διακοπές τα Χριστούγεννα, οπότε δεν έχω κάποιον συγκεκριμένο στο μυαλό μου.


4. Ποιο ήταν το καλύτερο δώρο που σου έχουν κάνει τα Χριστούγεννα;

Δεν μπορώ να θυμηθώ κάτι συγκεκριμένο, η κίνηση έχει αξία τέτοιες γιορτινές μέρες. 


5. Έχεις κάποιο χριστουγεννιάτικο έθιμο;

Πάρα πολύ καλή ερώτηση! Όταν ήμουν στο γυμνάσιο, είχαμε κάνει έθιμο με την παρέα μου να πηγαίνουμε για παγωτό την ημέρα των Χριστουγέννων. Το είχαμε τηρήσει για ορισμένα χρόνια, αλλά τώρα κανείς δεν είναι τόσο τρελός για να έρθει να φάει παγωτό μαζί μου εκείνη τη μέρα :Ρ


6. Κουραμπιέδες ή μελομακάρονα;

Δεν το ρωτάνε αυτό... ΜΕΛΟΜΑΚΑΡΟΝΑ!


7. Ονειρεμένος προορισμός για τις διακοπές των Χριστουγέννων;

Παρίσι ή Λονδίνο.


8. Τι προτιμάς να κάνεις τα βράδια των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς;

Το βράδυ των Χριστουγέννων το περνάω πάντα πολύ ήσυχα, πιθανώς στο σπίτι. Τα ξημερώματα της Πρωτοχρονιάς θέλω να είμαι έξω, μέχρι το πρωί, οπότε το βράδυ της Πρωτοχρονιάς κάθομαι σπίτι :Ρ


9. Σου έχει συμβεί κάποιο ευτράπελο τις μέρες εκείνες;

Τα τελευταία χρόνια μου συμβαίνουν αρκετά... Πριν δύο χρόνια ας πούμε βγήκα στην τηλεόραση παραμονή Χριστουγέννων, κατά λάθος :Ρ


10. Τι στόχους βάζεις για το νέο έτος;

Το νέο έτος θέλω να περάσω όσο περισσότερα μαθήματα γίνεται στην σχολή και να ασχοληθώ όσο περισσότερο γίνεται με το blog μου. 


Θέλω να απαντήσουν σε αυτές τις ερωτήσεις:
http://stroumfitasmurf.blogspot.gr/
http://mind-the-gasp.blogspot.gr/
http://allbeautyincluded.blogspot.gr/
http://kids-ofreneia.blogspot.gr/
http://labeautefem.blogspot.gr/


Ευχαριστώ πολύ το Beauty Is All Around που με προσκάλεσε να απαντήσω σε αυτές τις ερωτήσεις! Ήταν ένα πολύ ευχάριστο και γιορτινό tag :D

Καλές γιορτές,
Αγγελική ♥

2 σχόλια:

  1. Σε έκανα εικόνα σε μια γωνίτσα του δρόμου να τρως παγωτό . χαχαχαχ πολύ γέλασα <3 Φιλάκια πολλά <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα θα πάω και θα φάω μόνη μου φέτος αν δεν έρθει κανένας και θα βγάλω selfie για να την βάλω εδώ :P

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή