Πέμπτη, 17 Δεκεμβρίου 2015

Giordani Gold Essenza • Oriflame

Έχω μια αδυναμία στα αρώματα. Υπάρχουν πολλά που μου αρέσουν και πολλά που απορρίπτω. Δεν είμαι από τους ανθρώπους που έχουν ένα συγκεκριμένο άρωμα και αυτό επειδή συνδέω τα αρώματα με συγκεκριμένες εποχές της ζωής μου. Κρατάω πάντα μία πολύ μικρή ποσότητα από κάθε άρωμα και όταν το μυρίζω, με οδηγεί πίσω στις μέρες που το φορούσα. Αυτές τις μέρες παρέλαβα κάποια δείγματα αρωμάτων της Oriflame και κάνω δοκιμές, οπότε θα ξεκινήσω με το πρώτο άρωμα που δοκίμασα. 


Το Giordani Gold Essenza της Oriflame είναι ένα λουλουδένιο - ξυλώδη άρωμα για γυναίκες. Κυκλοφόρησε το 2015 και δημιουργός του είναι ο Fabrice Pellegrin. Οι πιο αισθητές νότες αρώματός του είναι τα άνθη πορτοκαλιάς, τα λευκά άνθη, το περγαμόντο και οι νότες ξύλου. Φαίνεται να προτιμάται για ανοιξιάτικους και καλοκαιρινούς μήνες και κυρίως για νυχτερινές ώρες. Το μπουκάλι του στολίζεται από αληθινό χρυσό και εκπέμπει έναν αέρα πολυτέλειας!



Το συγκεκριμένο άρωμα, αν και δεν το είχα ποτέ, ούτε αυτό, ούτε τις προηγούμενες εκδόσεις του, μου θυμίζει έντονα το καλοκαίρι του 2012, γιατί υπήρχε κάποιο άτομο που φορούσε ένα πολύ παρόμοιο άρωμα. Αν και η συσκευασία του μου κάνει για χειμερινό άρωμα, η μυρωδιά μου θυμίζει έντονα καλοκαίρι. Έχει πολύ καλή διακύμανση, το μυρίζεις από μέτρα μακριά και με μικρή ποσότητα. Και αρκετά καλή διάρκεια! Σίγουρα μπήκε στην λίστα με τα αγαπημένα μου αρώματα. 




Αν σου αρέσει το Giordani Gold Essenza, μπορείς να το παραγγείλεις από την Έφη στην σελίδα της Effie's Oriflame. Μπορεί να αποτελέσει καταπληκτικό δώρο με αυτήν την πολυτελή συσκευασία! Εσύ το έχεις δοκιμάσει;

Φιλάκια πολλά,
Αγγελική ♥

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου