Τρίτη, 29 Δεκεμβρίου 2015

♥December's Favourites 2015♥

Δύο μέρες πριν μπούμε στο νέο έτος και αποφάσισα να κάνω τα αγαπημένα του Δεκεμβρίου. Διάλεξα και πάλι τα πέντε προϊόντα που χρησιμοποίησα περισσότερο αυτό το μήνα και είναι έτοιμα να σου τα παρουσιάσω.


Ventus - Glossy Colored Hair Mask


Χρησιμοποιώ την συγκεκριμένη μάσκα τους τελευταίους μήνες για τις άκρες των μαλλιών μου που είναι πολύ ταλαιπωρημένες και βαμμένες και πραγματικά κάνει απίστευτη δουλειά. Δεν έχω αποκτήσει καθόλου ψαλίδα όσο την χρησιμοποιώ, παρόλο που κάνω μπούκλες πολύ συχνά. Δες αναλυτικό review εδώ.


Jurlique - Daily Exfoliating Cream

 
Ένα πολύ καλό απολεπιστικό προϊόν προσώπου για καθημερινή χρήση. Καθαρίζει σε βάθος, χωρίς να ξηραίνει την επιδερμίδα! Δες αναλυτικό review εδώ.


Oriflame - Giordani Gold Essenza


Φοβερό άρωμα που χρησιμοποιούσα από δειγματάκι αυτόν τον μήνα. Το λάτρεψα πραγματικά πολύ και έχει μπει σε wishlist. Δες αναλυτικό review εδώ. Για αγορές από την Oriflame, μπορείς να απευθυνθείς στην Έφη, στην σελίδα της Effie's Oriflame που θα σε συμβουλεύσει, ώστε να βρεις τα κατάλληλα προϊόντα για σένα. 


Essence - I ♥ Trends Nail Polish


Έψαχνα ένα βερνίκι νυχιών κατάλληλο για τα Χριστούγεννα και από την στιγμή που αγόρασα αυτό, δεν έχω σταματήσει να το χρησιμοποιώ. Είναι από την σειρά I ♥ Trends, στην απόχρωση 06 Sparkles In A Bottle. Έχει καλή διάρκεια, στεγνώνει πάρα πολύ γρήγορα, το βουρτσάκι είναι πάρα πολύ βολικό και γενικά είναι ένα υπέροχο βερνίκι για τα Χριστούγεννα!


Αρωματοποιείο - Άρωμα τύπου Bon Bon


Το Αρωματοποιείο που βρίσκεται στην γειτονιά μου, μου έκανε δώρο αυτό το υπέροχο άρωμα και το έχω λατρέψει. Φοβερό άρωμα και απίστευτη διάρκεια. Αν θες να μάθεις περισσότερες πληροφορίες για το Αρωματοποιείο, δες εδώ


Αυτά ήταν τα αγαπημένα μου προϊόντα για τον μήνα Δεκέμβριο. Ποιο προϊόν ξεχώρισες εσύ αυτόν τον μήνα; Έχεις δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω;

Καλές γιορτές,
Αγγελική ♥

8 σχόλια:

  1. πολυ ωραια τα αγαπημενα σου!! το αρωματοποιειο το ξερω κι εγω !!! ειναι σχετικα κοντα στο σπιτι μου!!! χιχι !καλη Πρωτοχρονια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ :) Κι εμένα είναι πολύ κοντά στο σπίτι μου!

      Καλές γιορτές ♥

      Διαγραφή
  2. Βρε συ αυτή η μάσκα απο ventus είναι πολύ καλή. Και οικονομική. Δεν το περίμενα ! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάνει πολύ καλή δουλειά, είναι υπέροχη!

      Καλή χρονιά ♥

      Διαγραφή
  3. Τέλεια τα αγαπημένα σου! Έχω ακούσει τα καλύτερα για την μάσκα από ventus και την έψαχνα αλλά δεν την βρήκα! Από που την πήρες; Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου την έστειλε η εταιρεία για δοκιμή, αλλά μπορείς να την βρεις σε Hondos Center και άλλες αλυσίδες καταστημάτων, όπως τα Micros.

      Καλή χρονιά ♥

      Διαγραφή
  4. Χρόνια πολλά! Το βερνίκι φαίνεται καταπληκτικό χρώμα... και άκρως εορταστικό! Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει και ένα άλλο παρόμοιο η Essence, αλλά δεν μπόρεσα να το βρω!

      Καλή χρονιά ♥

      Διαγραφή