Τρίτη, 17 Νοεμβρίου 2015

Ventus • Coconut Perfume

Όλες αυτές τις μέρες που λειτουργούσε η Philoxenia στην ΔΕΘ, πήγαινα κάθε μέρα σε σεμινάρια και δεν μου έμενε χρόνος για να ασχοληθώ με το blog, αλλά ευτυχώς η Philoxenia τελείωσε και είμαι πάλι πίσω. Γενικά, κάθε Νοέμβριο τυχαίνει να μαζεύονται πάρα πολλά, οπότε τρέχω και δεν προλαβαίνω. Ευτυχώς, υπάρχει ένα άρωμα που έχει στιγματίσει το φετινό μου φθινόπωρο και ήθελα να κάνω ένα review γι'αυτό πριν μου τελειώσει.


Πρόκειται για την κολόνια με άρωμα καρύδας της Ventus. Μου ήρθε σε αυτό το μπουκαλάκι των 30ml, αλλά έχει διαρκέσει αρκετά, καθώς δεν χρειάζεται πολλούς ψεκασμούς. Πρέπει να το χρησιμοποιώ ήδη δύο μήνες. Το άρωμά του είναι πολύ γλυκό και παραπέμπει κάπως σε βανίλια και καρύδα μαζί. Διαρκεί για ώρες και έχει μεγάλη διακύμανση! Παρά την άκρως καλοκαιρινή του εξωτερική εμφάνιση, εμένα μου θυμίζει έντονα φθινόπωρο, καθώς είναι πολύ "ζεστό" το άρωμά του.


Έχεις δοκιμάσει κάποιο άρωμα ή άλλο προϊόν της Ventus; Ποιο άρωμα χρησιμοποιείς εσύ το φετινό φθινόπωρο;

Φιλάκια πολλά,
Αγγελική ♥

8 σχόλια:

  1. Εγώ απο ventus έχω το precious ruby.Μου το είχαν κάνει δώρο σε ένα σετακι μαζί με αφρόλουτρο.
    Δεν διαρκεί πολύ σε μένα αλλά έχει τέλειο άρωμα το έχω στην τσάντα μου και ψεκάζω
    συνεχώς ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν έχω δοκιμάσει αλλά αυτό που λες ότι έχει διάρκεια με κάνει να θέλω να δοκιμάσω.... Αυτό θα είναι ιδανικό και για την τσάντα..... Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, είναι μικρή η συσκευασία, μπορείς να το μεταφέρεις :)

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  3. Δεν το έχω δοκιμάσει..Αλλά σίγουρα θα το κάνω στο μέλλον.. Το άρωμα νομίζω θα μου αρέσει.. Είναι και πολύ βολικό!!! Φιλιά πολλά!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θυμίζει πολύ βανίλια και όντως είναι βολικό :)

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  4. δεν ειχα ιδεα οτι η ventus βγαζει και αρωματα! ενδιαφερον!!! φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και το συγκεκριμένο είναι πολύ πολύ ωραίο!

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή