Πέμπτη, 5 Νοεμβρίου 2015

Three Lipsticks For Fall (Collab with All Beauty Included)

Το σημερινό post, είναι το πρώτο που κάνω σε συνεργασία με κάποιο άλλο blog και αυτό είναι το All Beauty Included της Δέσποινας. Αποφασίσαμε να σου δείξουμε τα τρία αγαπημένα μας φθινοπωρινά κραγιόν η κάθε μία, οπότε πάμε να ξεκινήσουμε με τα δικά μου.




Golden Rose - No 55



Το συγκεκριμένο κραγιόν το απέκτησα πέρσι τέτοια εποχή και είναι αυτό που χρησιμοποιώ στις επίσημες εξόδους μου τους φθινοπωρινούς, αλλά και χειμερινούς μήνες. Έχει πολύ μεγάλη διάρκεια ακόμα και μετά από φαγητό ή ποτό και είναι αρκετά ενυδατικό. Δεν είναι ματ, αλλά δεν έχει καθόλου shimmer, ούτε glossy υφή, οπότε με λίγη πούδρα γίνεται ματ πολύ εύκολα.



One Cosmetics - Νο 15



Αυτό ήταν δώρο για τα γενέθλιά μου από την ξαδέρφη μου. Έχει βυσσινί υποτόνους και το λατρεύω, αλλά στα χείλη θυμίζει αρκετά μπορντό. Είναι επίσης ενυδατικό και έχει καλή διάρκεια, αλλά όχι όσο το προηγούμενο. Είναι σχεδόν ματ.



Essence Stay Matt Lip Cream - 03 Soft Nude



Το συγκεκριμένο είναι από τα αγαπημένα μου κραγιόν για αυτήν την εποχή, καθώς μπορείς να το βάλεις και πρωινές ώρες, αλλά και βραδινές με έντονο μακιγιάζ στα μάτια. Έχει αρκετά καλή διάρκεια, όχι όσα τα δύο προηγούμενα, αλλά μπορείς να το ανανεώνεις, καθώς το πινελάκι του διευκολύνει την εφαρμογή. Δεν είναι ενυδατικό, οπότε καλό είναι να χρησιμοποιείς ένα lip balm πριν από αυτό, για να αποφεύγεις την ξηρότητα. Γίνεται ματ λίγα λεπτά αφού το απλώσεις και παραμένει έτσι!


Και ένα swatch για να δεις πως φαίνονται...



Αυτά είναι τα τρία αγαπημένα μου φθινοπωρινά κραγιόν. Ποιο είναι το δικό σου αγαπημένο φθινοπωρινό κραγιόν; Έχεις χρησιμοποιήσει κάποιο από αυτά; 

Τσέκαρε τα τρία αγαπημένα φθινοπωρινά κραγιόν της Δέσποινας εδώ.

Φιλάκια πολλά,
Αγγελική ♥

12 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίες οι επιλογές σου!!! Το essence το έχω και εγώ κ μου αρέσει πολύ!!! Φιλία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν και το Φθινόπωρο με πιάνει μια εμμονή με τα δαμασκηνί κραγιόν και οι τρεις επιλογές σου είναι πολύ όμορφες!! Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ δαμασκηνί κραγιόν... Πρέπει να κοιτάξω αν μου πηγαίνουν :)

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραίες και οι δικές σου επιλογές Αγγελική, ειδικά το κραγιόν από One έχει πολύ όμορφο χρώμα. Φιλάκια! :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και βγαίνει πολύ ωραίο στα χείλη :)

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  4. πολύ ωραίες επιλογές! το δικο μου αγαπημένο είναι απο seventeen matte no 22 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. To Googlαρα, πολύ ωραίο για φθινόπωρο!

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  5. Hi I have nominated you for the Leibster award! All the details can be found here - http://www.agirlsview.com/#!Liebster-Award/c12by/565076ad0cf29d581a42665b

    ΑπάντησηΔιαγραφή