Κυριακή, 29 Νοεμβρίου 2015

♥October & November's Favourites 2015♥

Τον προηγούμενο μήνα δεν είχα αρκετά αγαπημένα προϊόντα, οπότε αποφάσισα να κάνω ένα post στο τέλος του Νοεμβρίου για τα αγαπημένα και των δύο μηνών που πέρασαν. Ο Νοέμβριος μου φάνηκε πως πέρασε πολύ γρήγορα και μόλις τις τελευταίες μέρες είδαμε λίγο φθινοπωρινό καιρό. Ας είναι έτσι ζεστός και ο χειμώνας! Πάμε να δούμε τα προϊόντα που κυριάρχησαν αυτούς τους δύο μήνες στην περιποίηση και το μακιγιάζ μου...




Ventus - Coconut Perfume



Το συγκεκριμένο άρωμα από την Ventus, το χρησιμοποιούσα καθημερινά και τους δύο μήνες και είχα μείνει απόλυτα ικανοποιημένη και από την διάρκεια, αλλά και από την απόδοσή του. Δες αναλυτικό review εδώ.

Essence - Stay All Day Make Up



Αυτό το make up το απέκτησα στις αρχές του Νοεμβρίου και έχει γίνει από τα αγαπημένα μου. Είναι στην απόχρωση 10 Soft Beige και το μόνο αρνητικό του είναι ότι αυτή η απόχρωση, αν και η πιο ανοιχτή του, είναι σκούρη για την δική μου επιδερμίδα. Παρόλα αυτά, χρησιμοποιώ μια πολύ μικρή ποσότητα για όλο το πρόσωπο και είναι αρκετά καλυπτικό. Υπόσχεται διάρκεια 16 ωρών και όντως την προσφέρει, χωρίς να βαραίνει το πρόσωπο. Έχει άρωμα, το οποίο είναι πολύ ωραίο, αλλά αν έχεις ευαισθησία στις μυρωδιές, μπορεί να σου φανεί έντονο. Δεν μου έχει προκαλέσει κανέναν ερεθισμό ή σπυράκια.



Gaia - Anti Wrinkle Firming Night Cream 



Η κρέμα νύχτας που χρησιμοποιώ κάθε βράδυ αυτούς τους δύο μήνες και έχει ακόμα αρκετό προϊόν. Κάνει πολύ καλή ενυδάτωση με μικρή ποσότητα προϊόντος. Μπορείς να βρεις αναλυτικό review εδώ.



Jurlique - Replenishing Foaming Cleanser



Τους δύο μήνες που πέρασαν, χρησιμοποιούσα ορισμένες φορές το συγκεκριμένο καθαριστικό αφρώδες γαλάκτωμα για να αφαιρώ το μακιγιάζ. Κάνει πολύ καλό καθαρισμό και σε βάθος και αφαιρεί κάθε ίχνος μακιγιάζ. Δες αναλυτικό review εδώ.


6D - Hair Ties



Τα συγκεκριμένα λαστιχάκια μαλλιών έχουν μπει πλέον στην καθημερινότητά μου και δίνουν έναν πιο ευχάριστο τόνο στις μέρες μου, καθώς είναι διαμορφωμένα ακριβώς όπως τα ήθελα. Μπορείς να δεις αναλυτικό review εδώ.



Αυτά ήταν τα αγαπημένα μου για τους δύο μήνες που μας πέρασαν. Ποιο προϊόν αγάπησες εσύ αυτούς τους δύο μήνες;

Φιλάκια πολλά,
Αγγελική ♥

8 σχόλια:

  1. Θέλω να δοκιμάσω την κρέμα νυκτός της gaia!!
    Πολύ ωραίο το ποστ πάντως <3
    Φιλιά :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ καλή κρέμα και πολύ ισχυρή! Σ'ευχαριστώ :)

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Γι'αυτό άλλωστε είναι και αγαπημένα :)

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  3. ΑΑαααα αυτό το αρωματάκι το χρησιμοποιώ και εγώ με διαφορετικό άρωμα... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θέλω να δοκιμάσω κι άλλα αρώματα της Ventus :)

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή