Παρασκευή, 27 Νοεμβρίου 2015

♥Month's Playlist (November 2015)♥

Ο Νοέμβριος ήταν γεμάτος από υπέροχα τραγούδια που με έκαναν να μην αφήνω τα ακουστικά. Ακόμα και για μικρές διαδρομές, έπαιρνα μαζί μου τα ακουστικά μου. Πάμε να δούμε τι έπαιζε στο κινητό μου αυτόν τον μήνα.

November was full of perfect songs that made me never leave my earphones. I took them with me, even for small distances. Let's see what plays on my phone this month.




Focus - Ariana Grande




Hey Mama - David Guetta feat. Nicki Minaj, Bebe Rexha & Afrojack




The Way I Are - Timbaland feat. Keri Hilson, D.O.E. & Sebastian




Paint It Black - Ciara




Can't Feel My Face - The Weeknd




Secrets - Tiesto & KSHMR feat. Vassy




Freedom - Pharrell Williams




Αυτά ήταν τα αγαπημένα μου τραγούδια για τον Νοέμβριο. Ποιο ήταν το δικό σου;

These were my favourite songs for November. Which was yours?

Φιλάκια πολλά,
Αγγελική ♥

4 σχόλια:

  1. Δεν έχω ακούσει κανένα από αυτά τα τραγούδια, αλλά 2-3 τα έβαλα στο μάτι και πάω να τα ακούσω! Αυτό τον μήνα εγώ άκουγα συνέχεια το hotline bling από Drake και το Hello της Adele..φανταστικά και τα δύο! Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το Hello της Adele ακούγεται πολύ αυτόν τον καιρό, αλλά ακόμη δεν έχω κολλήσει...

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  2. Hey mama <3
    Το έχω λιώσειιι <3 <3

    Τσεκαρε με αν θες http://labeautefem.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή