Τρίτη, 3 Νοεμβρίου 2015

♥Liebster Award♥

Όπως καταλαβαίνεις από τον τίτλο, έλαβα κι εγώ το υπέροχο Liebster Award, όχι από μία, όχι από δύο, αλλά από τρεις bloggers και είμαι πολύ χαρούμενη που με βράβευσαν. Αποφάσισα, λοιπόν, να τις ευχαριστήσω και να ακολουθήσω κι εγώ την παράδοση. Το Liebster Award είχε ως κανόνα να βραβεύονται blogs που έχουν λιγότερους από 200 ακόλουθους, αλλά και οι τρεις έσπασαν τον κανόνα και με βράβευσαν, οπότε οφείλω να τις ευχαριστήσω και γι'αυτό.


Η πρώτη που μου έδωσε το βραβείο ήταν η Χριστίνα Ανδρομέδα από το Andromeda - My Galaxy και έφτιαξε και τα υπέροχα βραβεία μας μόνη της, πράγμα που το έκανε ακόμη πιο ξεχωριστό. Μ'άρεσε πολύ το βραβείο που έφτιαξε για εμάς τις beauty bloggers και θα υπάρχει στο προφίλ μου από'δω και πέρα.
Η επόμενη που με βράβευσε ήταν η Ελευθερία από το Diary Of A Beauty Addict, που είναι ένα από τα αγαπημένα μου blogs και σίγουρα αποτελεί πηγή έμπνευσης. Η Ελευθερία έχει πάντα επαναστατικές και πρωτότυπες ιδέες που κάνουν ξεχωριστό το blog της και μου δίνει έμπνευση από την αγάπη που έχει για το blog της.
Τέλος, με βράβευσε η Ελεονόρα από το Eleonority, της οποίας το blog λατρεύω για τον προσωπικό τόνο των posts. Γράφει με πολύ φιλικό τρόπο τα άρθρα της και σε κάνει να νιώθεις οικεία και να θες να διαβάσεις κι άλλες δημοσιεύσεις.


Οι ερωτήσεις που έχω να απαντήσω είναι οι εξής:

1. Χρησιμοποίησε τρεις λέξεις να περιγράψεις το blog σου.

Ομορφιά, μόδα, lifestyle.

2. Δώσε τον ορισμό του blogging, όπως εσύ το βλέπεις.

Πιστεύω πως το blogging είναι η τέχνη του να εκφράζεις αυτά που σκέφτεσαι, με σκοπό να δημιουργήσεις στενή σχέση με ανθρώπους που έχουν τα ίδια ενδιαφέροντα με σένα ή να τους κάνεις να ανακαλύψουν νέα πράγματα και εμπειρίες. 

3. Σε ποιο social αφιερώνεις περισσότερο χρόνο για να δεις τις δημοσιεύσεις φίλων; (instagram,facebook κτλ)

Δεν ξοδεύω πολύ χρόνο σε αυτό, αλλά πιστεύω πως δίνω τον ίδιο χρόνο σε facebook, instagram και snapchat. Όταν βαριέμαι, μπαίνω στο facebook και κατεβαίνω στην αρχική. Πρωί, μεσημέρι και βράδυ ελέγχω το instagram και το snapchat. 

4. Με ποιο θέμα αναρτήσεις σε ελκύουν να τις διαβάσεις;

Μου αρέσουν αναρτήσεις που περιέχουν καλλυντικά πολλών εταιρειών μαζί (τύπου empties, αγαπημένα του μήνα κτλ.), tips και tricks, αλλά και μαγειρική. Είναι οι κατηγορίες δημοσιεύσεων που θα τσεκάρω σίγουρα, αν βρεθούν μπροστά μου. 

5. Τι σε απωθεί σε μια ανάρτηση ή ένα blog;

Η έλλειψη φωτογραφικού υλικού, τα πολλά θαυμαστικά ή ερωτηματικά και φυσικά τα ορθογραφικά λάθη ή στην χειρότερη περίπτωση τα greeklish. 

6. Ποια είναι τα 5 πράγματα που σου δίνουν χαρά;

Επειδή δεν ξέρω αν η συγκεκριμένη ερώτηση απευθύνεται σε υλικά πράγματα ή γενικά, θα μιλήσω για γενικά.
Οι συζητήσεις με την παρέα μου. Να ψωνίζω και ειδικά το να ψωνίζω δώρα. Το άρωμα των αρωματικών κεριών. Το να γράφω (είτε post στο blog, είτε ιστορίες). Και οι εκπλήξεις. 

7. Ποιο καλλυντικό προτείνεις και γιατί;

Δύσκολη ερώτηση. Μετά από πολύ ψάξιμο κατέληξα στο μολύβι ματιών μεγάλης διάρκειας της Essence, επειδή το μαύρο μολύβι ματιών ανήκει στο καθημερινό μου μακιγιάζ και είναι το μόνο που δεν τρέχει. 



8. Ποιο φαγητό θα μπορούσες να τρως συνέχεια;

Οτιδήποτε με κοτόπουλο και μανιτάρια!

9. Ποιο είναι το τραγούδι σου;

Δύσκολα κολλάω για πολύ καιρό με ένα τραγούδι, οπότε το κόλλημά μου με το Andalouse εδώ και ένα χρόνο, πιστεύω ότι το έχει κάνει "τραγούδι μου". 



10. Μοιράσου ένα από τα σχέδια σου για το μέλλον σου.

Θέλω να μάθω πολλές διαφορετικές ξένες γλώσσες και πρώτα απ'όλα Ισπανικά, γιατί είναι η αδυναμία μου εδώ και χρόνια. 


Τα blog στα οποία δίνω το Liebster Award είναι:

Και θέλω να απαντήσετε τις παρακάτω ερωτήσεις:
1. Ποια ήταν η πηγή έμπνευσής σου για να ξεκινήσεις το blogging?
2. Ποιο blog διαβάζεις καθημερινά, χωρίς να χάνεις κανένα post του?
3. Τι είδους posts λατρεύεις να γράφεις?
4. Ποιος είναι ο στόχος σου στο blogging?
5. Ένα προϊόν που θα αγοράζεις και θα ξαναγοράζεις συνέχεια.
6. Πόσο καιρό είσαι στον χώρο του blogging?
7. Ποια ταινία σε έχει στιγματίσει με θετικό ή αρνητικό τρόπο και γιατί?
8. Ποια είναι η συμβουλή σου για όποιον μπαίνει τώρα στον χώρο του blogging?
9. Ποια είναι η συμβουλή σου για όποια ξεκινάει τώρα να βάφεται?
10. Έναν και παραπάνω λόγους που λατρεύεις το blogging.

Κανόνες του βραβείου:
► Αφιέρωσε μια ανάρτηση στο βραβείο σου και ευχαρίστησε και εκείνον που σε βράβευσε.
► Φρόντισε να συμπεριλάβεις στις φωτογραφίες σου και το πράσινο εικονίδιο του βραβείου.
► Βράβευσε νέους bloggers που θαυμάζεις και έχουν λιγότερο από 200 followers. Ενημέρωσε τους για το βραβείο. (Μπορείς να βραβεύσεις και το άτομο που σε πρότεινε.)
► Απάντησε στις ερωτήσεις που σου έκαναν και αν θες φτιάξε νέες για τους δικούς σου υποψήφιους.

► Δημοσίευσε τη λίστα αυτή με τους κανόνες και στη δική σου ανάρτηση.

Να ευχαριστήσω και πάλι τα κορίτσια που μου έδωσαν αυτό το βραβείο! Είναι σημαντικό να βλέπεις πως οι κόποι σου επιβραβεύονται και η δουλειά σου είναι σημαντική για άλλους. Δεν τήρησα τον κανόνα των 200 followers, διότι δεν τηρήθηκε ούτε για μένα. 

Φιλάκια πολλά,
Αγγελική ♥

11 σχόλια:

  1. Χίλια ευχαριστώ για το βραβείο, η χαρά μου ειναι απερίγραπτη! xxx :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου δίνω χαρά με αυτό το βραβείο :) Συγχαρητήρια!

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  2. Πραγματικά ευχαριστωωωωω για το βραβείο!!!!Συγχαρητήρια στην κοπέλα που σκέφτηκε να δημιουργήσει κάτι τέτοιο...Ετοιμάζω και τη δική μου σχετική ανάρτηση....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν κάνει τίποτα :) Είναι μια πάρα πολύ καλή κίνηση από bloggers για bloggers! Θα περιμένω τις απαντήσεις σου!

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  3. Αγγελική μου σε ευχαριστούμε πάρα πολύ για τη βράβευση! Συγχαρητήρια και για τη δική σου αν και την αξίζεις σίγουρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ κορίτσια :) Κι εσείς αξίζετε το βραβείο!

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
    2. Συγχαρητήρια για τέταρτη φορά! http://beautydrifts.blogspot.gr/2015/11/the-liebster-award.html#more

      Διαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Δεν κάνει τίποτα, συγχαρητήρια :)

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  5. Σε ευχαριστώ πολυ με σκέφτηκες για το βραβείο! Εννοείται ότι θα το κάνω και σύντομα :) Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή