Τετάρτη, 18 Νοεμβρίου 2015

Irresistible Me • Hair Extensions

Πρόσφατα, επικοινώνησα με την εταιρεία Irresistible Me, η οποία ειδικεύεται σε τρέσες, περούκες, αξεσουάρ και gadget styling μαλλιών και μου πρόσφεραν ένα σετ τρέσες για να πω την άποψή μου σχετικά με αυτές. Το θεώρησα καλή ευκαιρία, μιας που μόλις είχα κόψει το μαλλί μου αρκετά κοντό, οπότε μία εβδομάδα πριν έλαβα το σετ μου!

Recently, I got in touch with the company Irresistible Me, which specializes in hair extensions, wigs, accesories and styling gadgets for hair and they offered me a hair extensions set in exchange for my opinion. I thought it was a very good opportunity, because I just had my hair cut really short, so I received my set a week ago!


Έφτασε μέσα σε περίπου μία εβδομάδα από την στιγμή που με ειδοποίησαν πως έχει σταλεί. Το σετ ήταν μέσα σε αυτό το μαύρο κουτί.

It arrived approximately in a week after they emailed me that it was shipped. The set was in this black box.


Σε αυτό το σακουλάκι βρισκόταν όλο το σετ, αλλά είναι χωρισμένο στα δύο, διότι στο μικρό σακουλάκι βρίσκονταν δύο κομμάτια, τα οποία είναι για να τα δοκιμάσεις και να δεις αν ταιριάζουν με το χρώμα των μαλλιών σου. Αν όντως θέλεις να τα κρατήσεις, τότε ανοίγεις και την μεγαλύτερη σακούλα. Δεν μπορείς να το επιστρέψεις, αν έχεις ανοίξει την μεγάλη σακούλα.

The whole set was in this bag, but it's seperated in two parts, because in the small part there were two pieces, that you try on your hair to see if they really fit in. If you want to keep them, you can open the big part. If you open the big part, you can't send it back.


Εδώ βλέπεις όλο το σετ! Είναι αρκετά μεγάλη ποσότητα μαλλιού! Πάμε να δούμε όμως αναλυτικά τα κομμάτια:

Here you can see the whole set! It's a very big amount of hair! Let's see all the pieces one by one:



Το μεγαλύτερο κομμάτι είναι αυτό που έχει τέσσερα clips και το σετ έχει ένα από αυτό.

This is the biggest piece, with four clips. There's one of this in the set.



Δύο κομμάτια των τριών clips. Αυτά είναι επίσης τα δοκιμαστικά.

Two pieces with three clips. These are also the samples.



Πέντε κομμάτια των δύο clips. Το ένα δεν το έχω κάνει μπούκλα, γιατί μου έφτασαν τα υπόλοιπα.

Five pieces with two clips. The one is not curled, because I didn't need it.



Δύο κομμάτια με ένα clip.

Two pieces with one clip.


Και τρία επιπλέον clips, σε περίπτωση που σας χαλάσει κάποιο.

And three more clips, just in case another one breaks.



Το κανονικό μέγεθος του μαλλιού μου είναι σε αυτό το ύψος.Το σετ με τις τρέσες είναι σε ανοιχτή καστανή απόχρωση για να ταιριάζει με το μαλλί μου.

This is my natural hair length. The hair extensions set color is light brown, so it could fit in my hair.




Εγώ τις παρήγγειλα με μάκρος 22 inches. Βγαίνουν από 14 έως 24. Επίσης, μπορείς να διαλέξεις το βάρος που θέλεις να έχουν, εγώ ήθελα να είναι αρκετά λεπτή η τρίχα για να μην φαίνεται η διαφορά από το δικό μου μαλλί.

I ordered them with 22 inches length. You can choose between 14-24 inches. Also, you can choose the weight you want, I wanted the extensions to be thin, so it looks like my natural hair.



Μπορείς να βρεις το κατάλληλο χρώμα για σένα εδώ, ή το κατάλληλο μάκρος εδώ. Αν δεν είσαι σίγουρη, μπορείς πάντα να επικοινωνήσεις με την εταιρεία ή να πάρεις ιδέες από τις σελίδες τους στο Youtube. Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest και Google+.

You can find the appropriate color for you here, or the appropriate length here. If you are not sure, you can always contact the company or get some ideas on their pages at Youtube, Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest and Google+.

Φιλάκια πολλά,
Αγγελική ♥

16 σχόλια:

  1. εγω λάτρεψα την μπουκλιέρα τους! να σου δώσω μια συμβουλή ως χρόνια χρήστης τρέσας και εξτε, όταν θελεις να κάνεις μπουκλες να τις κάνεις αφού φορέσεις την τρέσα, έτσι γίνονται ένα με το φυσικό σου μαλλί ευκολότερα και μοιάζει δικό σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδα το βιντεάκι, πρέπει να είναι πολύ καλή όντως! Thanks για την συμβουλή, πρώτη φορά έβαλα και μου φαινόταν πιο εύκολο να τα κάνω ξεχωριστά, αλλά θα το δοκιμάσω την επόμενη φορά :)

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  2. δεν αγαπω τις τρεσες και τα εξτε! νομιζω παντα κανουν μπαμ οτι δεν ειναι τριχες της κεφαλης!! μου αρεσει παρα πολυ το φυσικο σου μαλλι και το μηκος του! τα εκοψα κι εγω και τα χω λατρεψει οντας χρονια απειρα με μακρυ μαλλι! φιλακιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ισχύει ότι φαίνονται αρκετά! Και το μαλλί μου είναι πιο ανοιχτό στις άκρες, οπότε σε ορισμένα σημεία δεν "έδεσε" αρκετά...

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  3. Δείχνουν πολύ όμορφες!! :) Γενικά τις φοβάμαι λίγο τις τρέσες, δεν έχω δοκιμάσει ποτέ...αλλά ποτέ δεν ξέρεις. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ :) Κι εγώ πρώτη φορά έβαλα, αλλά έχουν αρκετό βάρος, οπότε δεν βολεύουν για συχνή χρήση...

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  4. ούτε εγώ είμαι φαν των τρεσών και χωρίς να είμαι ειδική, κάνουν πολλές ουρίτσες και φαίνονται αν όχι ψεύτικα τότε λες και χρειάζονται κούρεμα ;) παρ' ολα αυτά, αυτό που σου είπε η Marissa νομίζω θα δώσει ένα πιο φυσικό αποτέλεσμα (απ όσα έχω ακούσει βέβαια ;) ) .. φιλιά <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα το επιχειρήσω την επόμενη φορά :)

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  5. Με γεια!!! Μου αρέσουν και εμένα οι τρέσες, όχι τόσο για μάκρος γιατί το έχω αλλά για όγκο αφού τα μαλλιά μου είναι σχετικά λίγα. Ακολούθησε την συμβουλή της Marissa θα δείς οτι δείχνουν πιο όμορφα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ :) Έδωσαν αρκετό όγκο και στα δικά μου μαλλιά!

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  6. Η αλήθεια είναι πως δεν ενθουσιάζομαι με τα εξτε. Μπορεί επειδή δεν με καίει και δεν το χρειάζομαι δεν ξέρω. Φαίνεται καλή εφαρμογή αλλά το μαλλακι σου ακόμα και κομμένο είναι πολύ ωραιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν τι φοράω μονίμως, τις ήθελα για συγκεκριμένες περιπτώσεις :)

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  7. σου ταιριαξε πολυ καλά το χρώμα!!! με το τελωνείο ομως τι γίνεται?? θέλω καιρό τώρα να παραγγείλω αλλά δεν τολμώ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω τι γίνεται με το τελωνείο, σε μένα μια χαρά έφτασαν, δεν είχα θέμα...

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή