Πέμπτη, 12 Νοεμβρίου 2015

Empties #4

Άνοιξα το κουτί με τα τελειωμένα προϊόντα μου και είδα ότι είναι αρκετά, οπότε αποφάσισα να κάνω το τέταρτο empties post. Τον τελευταίο καιρό έχω ελάχιστο χρόνο, λόγω σχολής, γι'αυτό δεν ανέβασα τίποτα τις δύο προηγούμενες ημέρες, αλλά θα προσπαθήσω να επανορθώσω. 



Aussie - Miracle Beach Waves 
Αυτό το σπρέι για κυματιστά μαλλιά, το είχα λατρέψει και δεν ήθελα να το τελειώσω. Το έχω αρκετό καιρό και κρατούσα μια μικρή ποσότητα σε περίπτωση ανάγκης. Έκανε πάρα πολύ καλή δουλειά, αλλά ξέραινε λιγάκι τις άκρες, οπότε το χρησιμοποιούσα σε συνδυασμό με κάποιο λαδάκι. Δεν χρειαζόταν πολύ μεγάλη ποσότητα για να κάνει σπαστά ακόμη και τα δικά μου μαλλιά που είναι ολόισια. Έχει λίγο έντονο άρωμα, αλλά είναι ευχάριστο. 

Wellaflex - Shiny Hold Mousse
Αυτός ο αφρός ήταν για πολύ δυνατό κράτημα, οπότε κοκκάλωνε λίγο τα μαλλιά όταν χρησιμοποιούνταν σε νωπά μαλλιά. Τον χρησιμοποιούσα κυρίως πριν κάνω μπούκλες και μου έδινε απίστευτο κράτημα για 2-3 μέρες. Έχει πολύ όμορφο άρωμα. 

Garnier Fructis - Goodbye Damage Ορός Κατά της Ψαλίδας 
Το συγκεκριμένο λαδάκι μαλλιών υπόσχεται να κλείνει τις άκρες που έχουν ψαλίδα και να προστατεύει από την θερμότητα. Δεν μπορώ να πω πως έκλεισε την ψαλίδα, αλλά προστάτευε τις άκρες από το να αποκτήσουν περισσότερη. Δεν βάραινε το μαλλί, ούτε δημιουργούσε λιπαρότητα. Ενδείκνυται για πολύ φθαρμένα μαλλιά, αλλά και όταν έκοψα αρκετά το μαλλί μου και οι άκρες δεν ήταν καθόλου φθαρμένες, πάλι δεν άφηνε λιπαρότητα. Μυρίζει υπέροχα και χρειάζεσαι μόνο 1-2 σταγόνες για τις άκρες σου. 

Pantene Pro V - Σαμπουάν Για Προστασία Από Την Τριχόπτωση
Αυτό το σαμπουάν υπόσχεται μείωση της τριχόπτωσης, αλλά διευκρινίζει πως αφορά μόνο την τριχόπτωση που οφείλεται στο σπάσιμο της τρίχας. Όσο το χρησιμοποιούσα παρατήρησα πως ενυδάτωνε αρκετά τα μαλλιά μου και δεν δημιουργήθηκε περισσότερη ψαλίδα. 

Pantene Pro V - Conditioner Για Προστασία Από Την Τριχόπτωση
Και αυτό είναι από την ίδια σειρά με το παραπάνω σαμπουάν και τα χρησιμοποιούσα ταυτόχρονα, επομένως παρατήρησα το ίδιο ακριβώς και γι'αυτό. 

L'oreal Elvive - Ολική Αναδόμηση 5 
Βρήκα αυτό το δείγμα στο Cosmopolitan και έφτασε για να το δοκιμάσω μόνο μία φορά. Είναι πολύ ενυδατικό, οπότε αν έχεις πρόβλημα με λιπαρότητα, μην το ακουμπήσεις στις ρίζες. Εγώ το εφάρμοσα μόνο στις άκρες. Έχει πολύ ωραίο άρωμα.


Gaia - Hydrating Shower Gel 
Ένα από τα αγαπημένα μου αφρόλουτρα πλέον, καθώς έχει φανταστικό άρωμα και είναι αρκετά ενυδατικό, χωρίς να αφήνει περιττή λιπαρότητα. Δες αναλυτικό review εδώ

Garnier Mineral - Fresh Intense Freshness 
Το συγκεκριμένο αποσμητικό υπόσχεται 48ωρη προστασία από τις οσμές, αφήνει το δέρμα να αναπνέει, δεν περιέχει αλκοόλη, ούτε συντηρητικά. Το λάτρεψα, διότι μυρίζει υπέροχα και κάνει πραγματικά καλή δουλειά. Σίγουρα θα το αγοράσω ξανά. 

Αρωματοποιείο - Άρωμα Τύπου La Vie Est Belle 
Λάτρεψα την La Vie Est Belle και πήρα από το Αρωματοποιείο ένα άρωμα τέτοιου τύπου. Έχει πολύ καλή διάρκεια και μυρίζει όσο έντονα πρέπει με λίγους μόνο ψεκασμούς. 

Αρωματοποιείο - Άρωμα Τύπου Crystal Noir
Είχα σε δείγμα το συγκεκριμένο άρωμα και το λάτρεψα! Είναι κατάλληλο για νυχτερινές ώρες κυρίως και με λίγους ψεκασμούς μύριζες για ώρες! Μάθε πληροφορίες για το Αρωματοποιείο εδώ


Maybelline - The Colossal Volum' Express
Την συγκεκριμένη μάσκαρα πρέπει να την είχα δύο χρόνια και δεν ξεράθηκε καθόλου τόσο καιρό. Δεν έδινε πολύ όγκο, αλλά έδινε αρκετό μήκος και δεν έμπλεκε τις βλεφαρίδες μεταξύ τους. Δεν βάραινε τα μάτια και ήταν αρκετά σταθερή. 

L'oreal - Miss Manga Mega Volume
Η συγκεκριμένη μάσκαρα έγινε διάσημη μέσα σε πολύ λίγο καιρό για τον όγκο και το μήκος που έδινε. Το βουρτσάκι της είναι ιδανικό για να φτάνει και τις πιο μικρές βλεφαρίδες στην εσωτερική γωνία του ματιού. Δεν βαραίνει τα μάτια, αλλά δεν θα έλεγα ότι είναι ιδιαίτερα σταθερή. 

Essence - Get Big Lashes Triple Black Mascara
Αυτή η μάσκαρα έχει πολύ καιρό που μου τελείωσε, οπότε θυμάμαι ελάχιστα πράγματα. Το βουρτσάκι σε βοηθούσε να μην μουντζουρωθείς. Έδινε και όγκο και μήκος, χωρίς να κολλάει τις βλεφαρίδες. Ήταν αρκετά σταθερή και δεν βάραινε το μάτι, αλλά ξεράθηκε αρκετά γρήγορα. 


Για το Foundation της Catrice είχα γράψει στο Empties #3, αλλά δεν το είχα πετάξει και μπερδεύτηκα. 

Garnier - Ντεμακιγιάζ Ματιών Express 2σε1
Το συγκεκριμένο προϊόν ντεμακιγιάζ είναι το μόνο διφασικό ντεμακιγιάζ που με άφησε ευχαριστημένη, αν και δεν μου αρέσουν τα διφασικά ντεμακιγιάζ. Αφαιρούσε το μακιγιάζ πολύ εύκολα, ακόμη και το αδιάβροχο. Δεν ερέθιζε τα μάτια και δεν άφηνε περιττή λιπαρότητα. Είχε διακριτικό και ευχάριστο άρωμα. 

Essence - Longlasting Eye Pencil
Για το συγκεκριμένο μολύβι ματιών σου έχω μιλήσει πολλές φορές. Είναι στην απόχρωση 01 Black Fever και είναι το πιο σταθερό μολύβι που έχω χρησιμοποιήσει ποτέ. Φυσικά το αγόρασα ξανά.

Essence - All About Matt Fixing Compact Powder
Αυτήν την πούδρα της Essence δεν κατάφερα να την ευχαριστηθώ ιδιαίτερα, γιατί από την πρώτη στιγμή έσπασε. Είναι πολύ σταθερή πούδρα και δεν αφήνει λευκό χρώμα, όπως περίμενα στην αρχή. Διαρκεί για ώρες, ακόμα και κάτω από δύσκολες συνθήκες.

Cotonet - Make Up Removal Pads
Οι συγκεκριμένοι δίσκοι ντεμακιγιάζ ήταν πολύ οικονομικοί και δεν χνούδιαζαν. Ήταν πολύ καλοί για ντεμακιγιάζ.

Αυτό ήταν το τέταρτο empties post. Ποια από αυτά τα προϊόντα έχεις δοκιμάσει εσύ; 

Φιλάκια πολλά,
Αγγελική ♥

12 σχόλια:

  1. Εχω δοκιμασει το ντεμακιγιαζ ματιων και το Goodbye Damage της Garnier και συμφωνω απολυτα μαζι σου. To Aussie miracle beach waves ηθελα και εγω να το δοκιμασω αλλα παντα με φοβιζε το γεγονος οτι μπορει να ξεραινει τις ακρες. Ισως, αν το συνδυασω με λαδακι οπως προτεινεις, να το αποφυγω. :) xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα στην αρχή μου ξέραινε τι άκρες και γι'αυτό έβαζα λαδάκι και δεν είχα θέμα :)

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  2. Πολλά και ενδιαφέροντα τα empties σου! Έχω δοκιμάσει το L' oreal elvive... κι' γω το βρήκα σε δείγμα σε περιοδικό.... δεν μπορώ να πω ότι μου άρεσε. Τα προϊόντα της Garnier τα έχω δοκιμάσει καθώς και την μάσκαρα από Maybelline. Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα το δείγμα δεν μου έφτασε για 2-3 χρήσεις για να έχω μια ολοκληρωμένη άποψη!

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  3. θελω να δοκιμασω πολυ προίόντα gaia! μου εχουν κινησει τρελλά την περιέργια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελληνικά, φυτικά, οικονομικά και μυρίζουν υπέροχα! Αξίζουν!

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  4. Πο πο πόσο empties! Τον ορό της Garnier θέλω να δοκιμάσω, ακούω γενικά ότι είναι καλός αλλά ούτε εγώ πιστεύω ότι κλείνει την ψαλίδα!
    http://studyaboutfashion.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασικά, θα ήταν λίγο περίεργο αν ένα προϊόν έκλεινε όντως την ψαλίδα, πιστεύω. Θα έπρεπε να είναι πολύ βαρύ. Σημασία είχε περισσότερο για μένα να προσφέρει προστασία από την θερμότητα :)

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  5. Το ντεμακιγιάζ ματιών το έχω δοκιμάσει και συμφωνώ.. Θέλω πολύ να δοκιμάσω τη miss manga όπως και το αφρόλουτρο γαία..Φιλάκια πολλά!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα έχει και αδιάβροχη Miss Manga, η οποία μπορεί να είναι πιο σταθερή :)

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  6. Εχω δοκιμασει τη μάσκαρα της maybelline και της essence και μου αρεσαν και μενα πολυ! Τη μάσκαρα miss manga ήθελα πολυ να δοκιμάσω, με την πρωτη ευκαιρια θα το κάνω! Προς το παρον εχω ξετρελαθεί με μια μάσκαρα της kiko και δεν την αλλάζω! Α εχω και το αφρολουτρο της Γαια δεν το συζηταω ειναι φανταστικο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω δοκιμάσει κανένα προϊόν από Kiko, θα την έχω κατά νου!

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή