Πέμπτη, 8 Οκτωβρίου 2015

My Favourite Android Games (Part 1)

Πριν καιρό, σου είχα μιλήσει για τις αγαπημένες μου εφαρμογές Android και είχα υποσχεθεί να κάνω post για τα αγαπημένα μου παιχνίδια. Επειδή, η μνήμη του κινητού μου άρχισε να γεμίζει αρκετά, αποφάσισα πως πρέπει να διαγράψω ορισμένα παιχνίδια, αλλά πρώτα θα τα βάλω σε post πριν τα αποχωριστώ. Στο σύνολο είναι 32 παιχνίδια, οπότε θα χωριστούν σε parts. Σε αυτό θα σου δείξω τα 7 πρώτα.




Episode


Το Episode είναι ένα παιχνίδι - ιστορία, που δεν χρειάζεται ιδιαίτερη προσπάθεια. Πρόκειται για μία ιστορία με πολλά επεισόδια, στην οποία εσύ είσαι ο πρωταγωνιστικός χαρακτήρας και αποφασίζεις τι θα κάνει ο χαρακτήρας σου και πως θα συνεχιστεί η ιστορία. Η συγκεκριμένη ιστορία που παίζω εγώ έχει σχέση με μία κοπέλα που μόλις πέρασε στο πανεπιστήμιο και πρέπει να συμμετάσχει σε μία αδελφότητα για να διατηρήσει την υποτροφία της. Εγώ το έχω πάει από τον δύσκολο δρόμο, μπήκα σε μία αδελφότητα, αλλά δεν πήγαινα ποτέ όταν με καλούσαν κι έτσι με έδιωξαν και τώρα προσπαθώ να ξεκινήσω την δική μου. Είναι καλό για να περνάς την ώρα σου, ειδικά αν σου αρέσουν οι ιστορίες μυστηρίου, αλλά έχει πολλές διαφημίσεις που δεν μπορείς να αποφύγεις και διαρκούν 30 δευτερόλεπτα το λιγότερο.


8 Ball Pool





Μπορείς να βρεις αυτό το παιχνίδι και στο Facebook. Δεν είναι απαραίτητο να έχεις λογαριασμό στο Facebook για να το κατεβάσεις. Είναι κλασσικό παιχνίδι μπιλιάρδου και με ορισμένες παραλλαγές. Παίζεις live με ανθρώπους από όλο τον κόσμο. Μπορείς να συνομιλήσεις με τους αντιπάλους, αλλά μόνο με συγκεκριμένα μηνύματα που σου δίνονται. Μπορείς να αγοράσεις κι άλλα μηνύματα, αλλά ποτέ δεν μπορείς να μιλήσεις ελεύθερα. Είναι πολύ διασκεδαστικό παιχνίδι και εύκολο.


Sing!


Το Sing! είναι το απόλυτο karaoke παιχνίδι για το κινητό. Έχει πάρα πολλά κομμάτια για να επιλέξεις και πρέπει να κάνεις ντουέτο με κάποιον άλλο παίκτη, εκτός αν είσαι vip. Η επίδοσή σου ηχογραφείται κι έπειτα διαλέγεις εσύ αν θέλεις να την κοινοποιήσεις ή όχι. Μπορείς να προσθέσεις εφέ στην φωνή σου.


Σωστό ή Λάθος


Το Σωστό ή Λάθος είναι ένα παιχνίδι ερωτήσεων. Περιλαμβάνει παντός τύπου ερωτήσεις γνώσεων. Σου δίνει την δυνατότητα να παίξεις μόνος, με δύο παίκτες ή με ομάδες. Οι ερωτήσεις είναι μέτριας δυσκολίας, υπάρχουν πολύ εύκολες και αρκετά δύσκολες. Το κακό είναι ότι δεν ανανεώνονται και συχνά θα συναντήσεις την ίδια ερώτηση σε κάποιο επίπεδο.


Βρες Τη Λέξη


Την άνοιξη που μας πέρασε, είχαμε κολλήσει στην σχολή με αυτό το παιχνίδι. Μόλις βρίσκαμε ευκαιρία, ανοίγαμε τα κινητά μας και παίζαμε. Μας πήρε μέρες, αλλά το τερματίσαμε. Πρόκειται για ένα παιχνίδι, το οποίο σου δίνει 4 εικόνες και συγκεκριμένα γράμματα. Αυτές οι εικόνες έχουν κάποια σχέση μεταξύ τους και αυτή η σχέση είναι η λέξη που ψάχνεις. Εμείς καταφέραμε να το τερματίσουμε, οπότε τώρα μπορώ να το σβήσω, καθώς από τότε δεν έχει προστεθεί καμία νέα λέξη.


Temple Run & Temple Run 2



Το Temple Run είναι παιχνίδι δράσης και περιπέτειας. Είσαι ένας άνθρωπος, ο οποίος προσπαθεί να πάρει το αγαλματάκι, αλλά σε κυνηγάνε κάτι περίεργα μεγάλα ζωάκια. Οπότε τρέχεις και προσπαθείς να αποφύγεις τα εμπόδια! Δεν έχω γνωρίσει κανέναν που έχει τερματίσει το Temple Run και δεν ξέρω αν υπάρχει ενδεχόμενο να το τερματίσεις ποτέ. Το πρώτο είναι πιο εύκολο, αλλά το δεύτερο έχει καλύτερα γραφικά, περισσότερα σκηνικά και περισσότερες δυνατότητες. Δεν μπορώ να αποφασίσω πιο μου αρέσει πιο πολύ, γι'αυτό κρατάω και τα δύο.

Αυτά ήταν τα πρώτα αγαπημένα μου παιχνίδια για Android συσκευές. Ποια από αυτά έχεις παίξει εσύ και λάτρεψες;

Φιλάκια πολλά,
Αγγελική ♥

18 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο το post σου, περιμένω πως και πως και τα υπόλοιπα παιχνίδια! Είμαι σε μια φάση που ψάχνω καινούργια παιχνιδάκια οπότε ανέβηκε την κατάλληλη στιγμή! :P Δες και το ''Township'' αν σου αρέσουν τα παιχνίδια που φτιάχνεις πόλεις και φάρμες κλπ. θα σου αρέσει και αυτό (εγώ παίζω 2 μέρες και έχω κολλήσει!!) Φιλιά xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ :) Θα ανεβάσω σύντομα κι άλλα! Θα το τσεκάρω, μ'αρέσουν κάτι τέτοια :)

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  2. Πολύ μου άρεσε το ποστ σου! Το sing! δεν το γνώριζα και θα ήθελα σίγουρα να το δοκιμάσω! Να έχεις μία όμορφη μέρα! Μαρτινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ! Είναι πολύ ωραίο το Sing! να το κατεβάσεις :)

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  3. Δεν έχω παίξει κανένα από αυτά και γενικά προσπαθώ να μην κατεβάζω παιχνίδια, γιατί μετά παίζω για ώρες και τελειώνει και η μπαταρία του κινητού πολύ γρήγορα!! Το Βρες τη λέξη, όμως, φαίνεται ενδιαφέρον και θα το κατεβάσω! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ αυτό παθαίνω, αλλά λίγο αργότερα τα βαριέμαι...

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  4. Να ΄μαι και γω! Σε ευχαριστώ πολύ που έγινες μέλος στο blog μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τα παιχνιδια που αγαπησα λατρεψα κ κολλησα ειναι: angry birds, πές βρες, candy crash, quizdom και τελευταιο κ πιο αγαπημενο ever pet resque!!!!!! Αχχ τωρα που το πα αα παιξω λιγακι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Angry birds και quizdom έχω κι εγώ... Θα τα αναφέρω σε επόμενο post :)

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  6. Wonderful post! Have a nice day:)

    www.theprintedsea.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολυ ωραιο ποστ!
    Δεν τα γνωριζα τα συγκεκριμενα, θα τα ψαξω!
    Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το μπιλιάρδο είναι από τ' αγαπημένα μου και θα ήθελα να παίξω το Βρες τη λέξη.... Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πολύ ωραίο ποστ Αγγελική! εγώ βασικά έχω κολλήσει μόνο με το candy crush soda και το plants versus zombies :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ ^.^ Δεν έχω παίξει κανένα από τα δύο :O

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή