Πέμπτη, 29 Οκτωβρίου 2015

♥Month's Playlist (October 2015)♥

Αυτόν τον μήνα τα αγαπημένα μου τραγούδια είναι λιγότερα από τον προηγούμενο. Θα έλεγα ότι είναι αρκετά μέσα στο φθινοπωρινό κλίμα και στο ελάχιστο κρύο που άρχισε να εμφανίζεται. Πάμε να τα ακούσουμε!




Αντώνης Ρέμος - Λένε





Ed Sheeran - Don't





Lana Del Rey - High By The Beach





Duffy - Stepping Stone





Selena Gomez ft. Zedd - I Want You To Know




Αυτά ήταν τα κομμάτια που έπαιζαν συνέχεια στο κινητό μου αυτόν τον μήνα. Με ποιο τραγούδι κόλλησες εσύ μέσα στον Οκτώβριο; 

Φιλάκια πολλά,
Αγγελική ♥

8 σχόλια:

  1. Έσπασα του κανόνες και σου έδωσα το liebster award! Αφού σε διαβάζω φανατικά τι να κάνουμε τώρα!
    Φιλιάαααα!
    http://eleonority.blogspot.gr/2015/10/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μου αρέσει λόγω ρυθμού το booty της JLo... ή τουλάχιστον αυτό μου έρχεται τώρα στο μυαλό. Γενικά μέσα στο αυτοκίνητο ακούω τραγούδια και προτιμώ αυτά που έχουν έντονους χορευτικούς ρυθμούς... Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολύ ωραία όλα! Εγώ κόλλησα με το I can't feel my face! Το άκουγα στο repeat μέρα νύχτα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το άκουγα εδώ και μέρες αυτό, αλλά δεν ήξερα πως λεγόταν έτσι... Πολύ καλό!

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή