Τρίτη, 29 Σεπτεμβρίου 2015

♥September's Favorites 2015♥

Φτάσαμε στο τέλος του Σεπτεμβρίου. Επιτέλους, ο καιρός άρχισε να είναι πιο δροσερός και την εμφάνισή τους έκαναν οι πρώτες βροχές. Λατρεύω το φθινόπωρο, οπότε αυτές οι αλλαγές μου έφτιαξαν την διάθεση. Μάζεψα, λοιπόν όλα τα αγαπημένα προϊόντα του μήνα και σου τα έχω παρακάτω.




Jurlique - Rosewater Balancing Mist


Ήταν το πρώτο προϊόν της Jurlique που δοκίμασα! Έμεινα πολύ ικανοποιημένη από την φρεσκάδα που σου αφήνει, καθώς και την ελαφριά ενυδάτωση. Δες αναλυτικό review εδώ.

Guerlain - Lipgloss


Το συγκεκριμένο lipgloss έγινε από τα αγαπημένα μου, καθώς έχει απαλό χρώμα για καθημερινή χρήση, αλλά περιέχει πολύ shimmer. Κάνει τα χείλη σου να λάμπουν, χωρίς υπερβολές. Έχει πολύ βολικό βουρτσάκι, ώστε να απλώνεται εύκολα και μένει για ώρα πάνω στα χείλη, ακόμα κι αν πιεις ή φας. Είναι στην απόχρωση Νο 71.

Oriflame - Wonder Liner 


Ένα eyeliner σε μαύρη απόχρωση, το οποίο είναι πάρα πολύ σταθερό. Στεγνώνει γρήγορα και δεν βγαίνει πάνω στο κινητό βλέφαρο, όσες ώρες κι αν το έχεις στα μάτια σου. Αφαιρείται εύκολα σε περίπτωση που θέλεις να το διορθώσεις.

H&M - Eyeshadow Palette


Αυτή η παλέτα σκιών με έχει σώσει πολλές φορές τον τελευταίο μήνα. Χρησιμοποιώ την πρώτη πρώτη σκιά για τα φρύδια, καθώς και την μαύρη προς το τέλος για eyeliner. Έχει πολλές αποχρώσεις, κατάλληλες για κάθε μέρα. Μερικές είναι με shimmer και άλλες όχι. Έχουν πολύ καλή απόδοση και είναι σταθερές για ώρες.

Pantene Pro-V - Conditioner Κατά Της Τριχόπτωσης


Κέρδισα το συγκεκριμένο conditioner, μαζί με ένα σαμπουάν της ίδιας σειράς από έναν διαγωνισμό του site Επιθυμίες. Αυτό το conditioner υπόσχεται να αποτρέπει το σπάσιμο της τρίχας στις άκρες και κάνει πάρα πολύ καλά την δουλειά του, καθώς δεν έχω εμφανίσει καθόλου ψαλίδα από τότε που άρχισα να το χρησιμοποιώ.

Αυτά ήταν τα αγαπημένα μου για τον μήνα Σεπτέμβριο. Ποια από αυτά έχεις δοκιμάσει εσύ; Ποιο προϊόν λάτρεψες τον Σεπτέμβρη;

Φιλάκια πολλά,
Αγγελική ♥

6 σχόλια:

  1. Θα ήθελα κάποια στιγμή να δοκιμάσω την παλέτα από H&M αλλά νομίζω ότι πλέον δεν την πουλάνε στα H&M, δυστυχώς! Ωραίο το post σου, φιλιά! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίσως, κι εγώ την έχω καιρό! Σ'ευχαριστώ πολύ :)

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  2. Πολυ καλο το ποστ!!! Μου αρεσει πολυ το Blog σου ειλικρινα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. το σαμπουάν το είχα χρησιμοποιήσει και εγώ και βοήθησε πολύ . Λέω να το ξαναπάρω ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το σαμπουάν δεν το χρησιμοποίησα τόσο όσο το conditioner. Το conditioner μου φάνηκε πως έκανε δουλειά...

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή