Τρίτη, 22 Σεπτεμβρίου 2015

♦GRWM For A Rock Event (Clothes Edition)♦

Χθες ανέβασα ένα post για το μακιγιάζ που έκανα για μία ροκ εκδήλωση. Σήμερα θα σου δείξω ρούχα από online καταστήματα, τα οποία θα προτιμούσα σε μία τέτοια περίσταση.




Wet Look Reversible Skater Dress
Cage Back Cropped Vest Top
Moon Print Oversized Tee In Ribbed Jersey
Bandeau Top With Lattice Cutout Hem
Super Longline Fringe T-Shirt
Bell Sleeve Crop Top With Crochet Lace Hem
Lace Skull Print Boyfriend T-Shirt
Long Sleeve Top With Bardot Neckline And Mesh Paneling
Mesh Insert Sweetheart Cropped Top
Gold Hamsa Racer Back Vest Top
Split Back Pussy Bow Chiffon Top
Αυτές ήταν οι επιλογές μου για ένα τέτοιο event. Μπορείς να συνδυάσεις τα μπλουζάκια με ένα τζιν. Να προτιμήσεις ένα με σκισίματα ή αλυσίδες. Ποιο από αυτά θα διάλεγες εσύ για μία ροκ εκδήλωση;

Φιλάκια πολλά,
Αγγελική ♥

4 σχόλια:

  1. Το τελευταίο μπλουζάκι με το φιόγκο (γιατί είναι πολύ σικ και θηλυκό) με τζιν παντελόνι και μαύρα μποτάκια. Πιστεύω έτσι να συνδύαζα το ροκ με το θηλυκό στοιχείο! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα μ'άρεσε πολύ το τελευταίο!

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  2. το μπλουζακι που φοραει η κοπελια με το τζιν σορτσακι φοβερο! ολα τα υπολοιπα δεν θα τα λεγα του στυλ μου!ειμαι πιο bojo κατασταση μαλλον! φιλιά :-*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ δεν είμαι αυτού του στυλ, οπότε δεν έκανα πολύ τολμηρές επιλογές...

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή