Τρίτη, 1 Σεπτεμβρίου 2015

♥August's Favourites 2015♥

Πρώτη μέρα του Σεπτεμβρίου σήμερα. Καλό μήνα! Ελπίζω ο καιρός να αρχίσει να μας δροσίζει σιγά σιγά, γιατί ήταν ένα πολύ ζεστό καλοκαίρι. Συγχαρητήρια σε όσους κατάφεραν να περάσουν στο πανεπιστήμιο! Τα φοιτητικά χρόνια είναι πολύ ωραία κι ας χρωστάς μάθημα τον Σεπτέμβριο :P Όσοι δεν τα καταφέρατε φέτος, υπάρχει πάντα δεύτερη ευκαιρία, αλλά και άλλες εναλλακτικές λύσεις. Πάμε τώρα στα αγαπημένα του Αυγούστου!


Oriflame - Face Blotting Tissues



Τα συγκεκριμένα μαντηλάκια με βοήθησαν πολύ με την λιπαρότητα του προσώπου καθ'όλη την περίοδο του Αυγούστου. Μπορείς να δεις αναλυτικό review εδώ.

Oriflame - 2FX Mascara



Η μάσκαρα που αγάπησα αυτό το καλοκαίρι! Έχει ένα βουρτσάκι δύο επιπέδων και μπορείς να ελέγξεις την ποσότητα προϊόντος που θέλεις. Δες αναλυτικό review εδώ.

Oriflame - Eye Contour Gel


Το συγκεκριμένο gel αναζωογονεί τα μάτια, σβήνει τους μαύρους κύκλους και τους δίνει ξεκούραστη όψη. Αναλυτικό review εδώ.

Korres - Sunscreen Face & Body Yoghurt


Το συγκεκριμένο αντηλιακό, όπως και το αντίστοιχο που είναι μόνο για το πρόσωπο, τα κέρδισα από το blog της Σταυρούλας, το Drugstore & Bargain Lover. Είναι καταπληκτικό αντηλιακό! Δεν πήγα πολλές φορές στη θάλασσα, αλλά όσες φορές πήγα είχα το συγκεκριμένο μαζί μου. Είναι αρκετά δυνατό, οπότε αν θες να μαυρίσεις σίγουρα δεν είναι το κατάλληλο. Μυρίζει απαλά και όμορφα και έχει μεγάλη διάρκεια.

Gossip Girl


Τέλη Μαΐου ξεκίνησα να βλέπω το Gossip Girl και τώρα είμαι στον 5ο κύκλο. Λατρεύω την συγκεκριμένη σειρά! Ήξερα από πριν το αρχίσω ποιος ήταν πίσω από το Gossip Girl, γιατί το έλεγαν ένα πρωί κάτι κορίτσια στο λεωφορείο. Παρόλα αυτά δεν έχασα το ενδιαφέρον μου για την συνέχεια. Πρόκειται για μια παρέα εφήβων που πηγαίνουν στο ίδιο ιδιωτικό σχολείο στο Μανχάταν και έχουν προβλήματα, τα οποία ευτυχώς δεν τα έχουν οι έφηβοι στην χώρα μας (τουλάχιστον όχι όλα μαζί). Υπάρχει, όμως ένα site, το Gossip Girl, το οποίο δημοσιεύει τα μυστικά όλων στο ίντερνετ και τα πράγματα περιπλέκονται ορισμένες φορές. Η ιστορία φτάνει μέχρι και την ενηλικίωσή τους και την ζωή τους μετά το σχολείο.

Αυτά ήταν τα αγαπημένα του Αυγούστου. Αν θέλεις κάποιο προϊόν της Oriflame, επικοινώνησε με την σελίδα Effie's Oriflame και θα σε βοηθήσει να βρεις αυτό που ψάχνεις! Ποια σειρά βλέπεις εσύ αυτήν την περίοδο;

Φιλάκια πολλά,
Αγγελική ♥

12 σχόλια:

  1. gossip girl τρελλααα! το χα ξεκινήσει πριν 5-6 χρόνια και κολλησα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kαλό μήνα με υγεία και όμορφες στιγμές!!
    Μόλις τελείωσα την σειρά True Detective season 2 και The Following και για κάτι πιο ανάλαφρο είδα το Pretty Little Liars, το Mistresses και το Graceland. Τώρα ξεκινάω το The Killing. (έχω ιδιαίτερη αδυναμία στις ξένες σειρές!)
    Καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λατρεύω το Pretty Little Liars και έχω δει μόνο την αρχή από το The Killing.

      Καλό μήνα ♥

      Διαγραφή
  3. Γεια σου Αγγελική και καλό μήνα!! Πολύ όμορφα τα αγαπημένα σου, φαίνονται πολύ καλά προϊόντα! Εγώ από αυτά έχω χρησιμοποιήσει τη μάσκαρα της Oriflame και είναι όντως υπέροχη!! Gossip girl έβλεπα παλιά αλλά το σταμάτησα στη δεύτερη σεζόν λόγο έλλειψης χρόνου και δεν έτυχε να το ξαναξεκινήσω..Τώρα δεν βλέπω κάποια σειρά (δεν ξέρω τι έπαθα φέτος αλλά βαριέμαι να δω σειρές) όμως περιμένω με ανυπομονησία να ξεκινήσει το Vampire Diaries! Καλή συνέχεια εύχομαι!Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω δει ποτέ Vampire Diaries, αλλά είναι στην λίστα των σειρών που θέλω να ξεκινήσω... Το Gossip Girl στον δεύτερο κύκλο έκανε λίγο κοιλιά βασικά και σκεφτόμουν να το σταματήσω, αλλά δεν το έκανα.

      Καλό μήνα, φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  4. Καλό μήνα! Εγώ γενικά έχω εμμονή με το sex and the city και συνήθως το βλέπω και το ξανά βλέπω!!!! Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω δει ποτέ Sex And The City, αλλά θα το κάνω μόλις βρω ευκαιρία!

      Καλό μήνα, φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  5. Εγώ μόλις ξεκίνησα το Salem και έχω κολλήσει... Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου φαίνεται κάπως τρομακτικό...

      Καλό μήνα, φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  6. Ωραία, τώρα θέλω να ξεκινήσω το Gossip Girl και έχω τόσες άλλες σειρές να τελειώσω (δεν προλαβαίνω λέμε!! χαχα) Φιλιά xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα κι εγώ μια απ'τα ίδια... Μου λένε συνέχεια "πρέπει να ξεκινήσεις την τάδε σειρά" κι εγώ προσπαθώ να τελειώσω την μία που βλέπω για να πάω στην επόμενη :P

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή