•Δαφνώνας Ξάνθης•

Μόλις χθες γύρισα από τις καλοκαιρινές μου διακοπές. Δεν περίμενα να λείψω τόσο από το blog, αλλά δεν είχα χρόνο να ανεβάσω τίποτα όσο ήμουν εκεί. Πήγα σε ένα από τα ομορφότερα χωριά της Ξάνθης, τον Δαφνώνα. Είναι πάνω στα βουνά και δίπλα στον ποταμό Νέστο, οπότε είχε δροσούλα και ευτυχώς γλίτωσα την ζέστη της Θεσσαλονίκης τουλάχιστον για τον μισό Αύγουστο. Ο ενθουσιασμός μου φαινόταν από την στιγμή που ετοίμαζα λίστα με τα πράγματα που θα έπαιρνα μαζί μου. Τις επόμενες μέρες θα ανέβει post με τα προϊόντα περιποίησης που πήρα μαζί μου στις διακοπές.

lista diakopon

flash tattoos

Πριν το ταξίδι αγόρασα μερικά flash tattoos και έκανα το πρώτο μου πριν φύγω. Λάτρεψα τα flash tattoos φέτος το καλοκαίρι και ήταν κομμάτι της καθημερινότητάς μου. Τα συγκεκριμένα τα αγόρασα από ένα μαγαζί στην Αριστοτέλους που έχει πολύ οικονομικά πραγματάκια. Δεν είχαν μεγάλη διάρκεια και χαλούσαν αρκετά εύκολα, αλλά είχα μεγάλη ποικιλία.

valitsa

Ετοίμασα την βαλίτσα μου που ήταν πιο μεγάλη από μένα και δεν ήταν καθόλου εύκολο να μεταφερθεί. Στον γυρισμό μας άφησε το ένα το χερούλι :P

berries

Όταν έφτασα με περίμεναν υπέροχα μούρα! Είχα δοκιμάσει πέρσι στο ίδιο μέρος και ανυπομονούσα να τα γευτώ και φέτος.

train station

stavroupoli xanthis

Λίγες μέρες αργότερα, ήρθε και μια φίλη μας και πήγαμε να την πάρουμε από τον σιδηροδρομικό σταθμό του διπλανού χωριού. Το τοπίο ήταν μαγευτικό. Το κτίριο του σταθμού, αν και δεν βρίσκεται σε λειτουργία πια, είναι παραδοσιακό.

watermelon cocktail

Το βράδυ της Παρασκευής, στην καφετέρια του χωριού, την "Ολγίτα", έγινε ένα Mojito & Watermelon Party! Πήραμε ένα καρπούζι 4 άτομα και διασκεδάσαμε με την μουσική του μαγαζιού. Αν περάσεις ποτέ από 'κει, μην ξεχάσεις να επισκεφθείς την συγκεκριμένη καφετέρια. Ο χυμός μπανάνα - βύσσινο είναι υπέροχος!

dimitria dafnona

Το επόμενο βράδυ διεξήχθησαν τα Δημήτρεια που γίνονται κάθε χρόνο στον Δαφνώνα. Την πρώτη μέρα γίνεται μια συναυλία δίπλα στον Νέστο. Φέτος, τραγούδησαν ο Πάνος Κατσιμίχας και τα Κίτρινα Ποδήλατα. Το μέρος είναι απλά υπέροχο και πολύ καλά προσεγμένο. Την δεύτερη μέρα διεξάγονται παιδικές εκδηλώσεις στην πλατεία του χωριού το απόγευμα και έπειτα άλλη μία συναυλία. Οι παιδικές δραστηριότητες περιλάμβαναν κλόουν, μπαλόνια, ζωγραφική προσώπου, διαγωνισμό ζωγραφικής (στον οποίο κέρδισε η μικρή μου ξαδερφούλα ^.^) και τσουβαλοδρομίες. Έπειτα, τραγούδησε ο Σάββας Φιλίππου και χορέψαμε όλοι.

accident

Στην θάλασσα είχαμε ένα ατύχημα, αλλά ευτυχώς ο πόνος υποχώρησε την επόμενη μέρα και συνέχισα ακάθεκτη τις διακοπές μου. Τώρα πρέπει να σε προειδοποιήσω πριν πας παρακάτω. Αν είσαι fan του Pretty Little Liars και δεν έχεις δει το τελευταίο επεισόδιο, μην πας παρακάτω, γιατί αποκαλύπτω ποιος είναι ο Α :P

pretty little liars

Και ναι... Ο μόνος λόγος για τον οποίο κάθισα σε υπολογιστή όλες εκείνες τις μέρες, ήταν επειδή έπρεπε οπωσδήποτε να δω το 10ο επεισόδιο του 6ου κύκλου Pretty Little Liars. Συγκεκριμένα, έμεινα ξύπνια μέχρι τις 4:00 τα ξημερώματα της Τετάρτης για να μάθω ποιος είναι ο Α και μετά ξύπνησα στις 8:00 γιατί ανυπομονούσα να δω το επεισόδιο. Δεν περίμενα να είναι η Cece, είχα κολλήσει απίστευτα στην θεωρία του Wren. Και Red Coat η Sarah; Αν βλέπεις κι εσύ το Pretty Little Liars, πες μου κάτω στα σχόλια ποιος περίμενες να είναι ο Α, ποια η Red Coat και γενικά απόψεις.

flash tattoos

Τέλος, τα flash tattoos αγαπήθηκαν πολύ και από την μικρή μου ξαδέρφη, οπότε τις έδωσα μερικά ^.^

Κάπως έτσι πέρασαν οι δικές μου διακοπές. Τώρα είμαι πίσω και ξαναμπαίνω στο κλίμα της καθημερινότητας. Δεν ξέρω αν είμαι η μόνη, αλλά ανυπομονώ να έρθει ο Σεπτέμβριος και να πάω ξανά στην σχολή μου! Που και πως πέρασες εσύ τις διακοπές σου φέτος;