Πέμπτη, 20 Αυγούστου 2015

♥StyleMoi Wishlist: Dresses♥

Το StyleMoi είναι ένα e-shop με μεγάλη ποικιλία σε ρούχα και αξεσουάρ. Πριν φύγω για διακοπές έφτιαξα μια wishlist με διάφορα ρούχα και αξεσουάρ και τώρα που γύρισα έκανα τις αγορές μου. Δεν αγόρασα πολλά, οπότε υπάρχουν πράγματα που παραμένουν στην wishlist μου. Αποφάσισα σήμερα να σου δείξω τα φορέματα που μου άρεσαν.















Αυτά ήταν όλα τα φορέματα που έχω βάλει προς το παρόν στην Wishlist μου. Έχεις αγοράσει ποτέ κάτι από το StyleMoi; Ποια φορέματα από αυτά θα αγόραζες εσύ; Τα μεταφορικά είναι δωρεάν για όλες τις αγορές :)

Φιλάκια πολλά,
Αγγελική ♥

10 σχόλια:

  1. Πολυ ομορφα ολα τα φορεματακια! Ειπες οτι μολις γυρισες εκανες αγορες..πως ομως αφου τωρα δε γινεται?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είχα μαζέψει κάποια χρήματα στο site, επειδή προώθησα τον διαγωνισμό τους, οπότε δεν χρειάστηκε να μεταφέρω χρήματα :)

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι έψαχνα ένα σαν αυτό πολύ καιρό και μπήκε αμέσως στην wishlist μου :)

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Έχω γεμίσει την wishlist μου με φορέματα ^.^

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή