Πέμπτη, 27 Αυγούστου 2015

☼Holiday's Outfits (Summer Edition)☼

Κατά την διάρκεια των διακοπών, τραβήξαμε κάποιες φωτογραφίες από μερικά outfits που είχα μαζί μου. Είχα μαζί μου και πιο φθινοπωρινά ρούχα, λόγω του κλίματος που είχε εκεί, αλλά αποφάσισα να μην τα βάλω σε αυτό το καλοκαιρινό post. 



Top: Bershka

Top: Bershka
Top: Bershka

Ring: AliExpress
Flash Tattoo: Local Store
Top: Anel

Watch: Swatch
Flash Tattoo: Local Store
Top: Bershka
Shoes: Black Out
Flash Tattoo: Local Store
Αυτά ήταν μερικά από τα outfits που είχα μαζί μου στις διακοπές. Μου φαίνεται σαν να πέρασε πολύς καιρός από τότε που βρισκόμουν σε διακοπές, αλλά είναι μόνο μία εβδομάδα που έχω γυρίσει και έχω ήδη μπει στους καθημερινούς ρυθμούς. Ελπίζω να πέρασες καλά στις διακοπές σου και να έχουμε ένα καλό φθινόπωρο :) 
Photos by: Δομνίκη ^.^

Φιλάκια πολλά,
Αγγελική ♥

6 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία τα outfit σου! Μου άρεσε πολύ το top στο δεύτερο outfit <3 Που είχες πάει διακοπές και πήρες μαζί σου φθινοπωρινά ρούχα;; :) Φιλιά xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ :) Το δεύτερο και το τελευταίο ήταν δωράκια ^.^
      Ήμουν στα ορεινά χωριά της Ξάνθης και είχε κρύο τα βράδια, αλλά είναι υπέροχα!

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφα συνολάκια!! Καλή συνέχεια!!! ¨)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολυ ομορφα! φαινεσαι πολυ πολυ μικρουλα! χιχι! φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ :) Όταν πέρασα στην σχολή μου, με ρώτησε ένα παιδί αν ήμουν εκεί με την μεγάλη μου ξαδέρφη για να δω τον χώρο :P Συνήθως με κάνουν για 16!

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή