Κυριακή, 23 Αυγούστου 2015

♠Back To School Style 2015♠

Σε λιγότερο από ένα μήνα ξεκινούν τα μαθήματα σε σχολεία/πανεπιστήμια και αποφάσισα να σε βγάλω από το αδιέξοδο του τι να φορέσεις την πρώτη μέρα. Όσο ήμουν στο γυμνάσιο και στο λύκειο με απασχολούσε λιγότερο το τι θα βάλω την πρώτη μέρα, αλλά πέρσι την πρώτη μέρα της σχολής έβαλα την αγαπημένη μου μπλούζα. Δεν ξέρω πως θα είναι ο καιρός εκείνες τις μέρες, οπότε έχω επιλέξει και μερικά πιο φθινοπωρινά κομμάτια.




Charlotte Russe
Forever 21

Forever 21

JCPenney


Forever 21



Forever 21
Forever 21
ChicNova
ChicNova
Forever 21

Forever 21

Forever 21

Πατώντας πάνω στην λεζάντα κάθε φωτογραφίας μπορείς να δεις την τιμή του προϊόντος. Ορισμένα από αυτά είναι πάρα πολύ οικονομικά. Αυτά ήταν μερικά κομμάτια από αυτά που θα διάλεγα εγώ για την πρώτη μου μέρα πίσω στα θρανία. Έχεις αγοράσει κάτι από τα παραπάνω καταστήματα;

Φιλάκια πολλά,
Αγγελική ♥

2 σχόλια: