Δευτέρα, 6 Ιουλίου 2015

NOTD: Ombre

Αυτό είναι το πρώτο Nails Of The Day post στο Beauty Dust! Πριν 2 χρόνια ξεκίνησα να παρακολουθώ βίντεο στο Youtube για διάφορες τεχνικές μανικιούρ και έχω κάνει πάρα πολλά και διάφορα σχέδια από τότε. Έχω κρατήσει φωτογραφίες από κάθε μανικιούρ που έχω κάνει, οπότε θα ανεβάζω κατά διαστήματα σχέδια. Το σημερινό είναι ένα ombre look που έκανα στα νύχια μου. Έχω τρέλα με οτιδήποτε είναι ombre, γι'αυτό μπορεί να με δεις με ombre νύχια, ombre μαλλιά, ombre ρούχα...

Το συγκεκριμένο σχέδιο το πέτυχα με το βερνίκι της Sixteen στην απόχρωση 403 και το βερνίκι της Beauty Line Cosmetics στην απόχρωση 575. Το δεύτερο φαίνεται να πρασινίζει μέσα στο μπουκαλάκι του, αλλά πάνω στο λευκό βγαίνει γαλάζιο.

Αυτό ήταν το πρώτο NOTD. Αν θα ήθελες να δεις tutorial για το πως κάνω το ombre look στα νύχια μου, πες το μου στα σχόλια και θα το κάνω με την πρώτη ευκαιρία. 

Φιλάκια πολλά,
Αγγελική ♥

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου