Τρίτη, 14 Ιουλίου 2015

♦Mushroom Soup♦

Σου έχω ξαναπεί πόσο πολύ λατρεύω τα μανιτάρια και πόσο μου αρέσει να τα συνδυάζω με διάφορα υλικά. Αυτή τη φορά έφτιαξα μια μανιταρόσουπα, που είναι πολύ εύκολη, πολύ οικονομική και πολύ γρήγορη. Λογικά δεν θα σου χρειαστεί να φτιάξεις σούπα μέσα στο καλοκαίρι, εκτός κι αν είσαι σαν εμένα που τα λαιμά μου πονάνε με το παραμικρό (ναι, πονάνε τα λαιμά μου με αυτόν τον καιρό!).

Υλικά
1 φακελάκι μανιταρόσουπα Knorr
150 ml νερό
Μανιτάρια
Μείγμα μπαχαρικών για κοτόπουλο ή μπαχαρικά της επιλογής σου
Λάδι

Βάζεις τα μανιτάρια με λάδι και τα μπαχαρικά στο φούρνο για 20 λεπτά στους 250 βαθμούς. Βράζεις 150 ml (3/4 της κούπας) νερό και αφού βράσει ρίχνεις μέσα τη σκόνη μανιταρόσουπας της Knorr. Έπειτα, ρίχνεις μέσα στην σούπα τα μανιτάρια και έτοιμη!

Έχει πάρα πολύ ωραία γεύση είτε με τα μανιτάρια, είτε σκέτη. Εγώ δύσκολα τρώω σούπες, αλλά έχω λατρέψει την συγκεκριμένη. Για παιδιά μπορεί να θεωρηθεί και κυρίως γεύμα, αλλά αν είσαι μεγαλύτερη δεν θα σε κρατήσει για πολύ, αλλά μπορεί να είναι ένα υπέροχο σνακ. Σε περίπτωση που την δοκιμάσεις, περιμένω φωτογραφία στο Instagram με Hashtag #beautyydust.

Φιλάκια πολλά,
Αγγελική ♥

2 σχόλια: