Παρασκευή, 3 Ιουλίου 2015

Movie Night ➳ Another Cinderella Story

Με αφορμή το αυριανό πρόγραμμα του Star, αποφάσισα να σου μιλήσω για την ταινία Another Cinderella Story. Έχει πολλά χρόνια που το έχω δει, αλλά το έχω δει πολλές φορές. Είναι εφηβική ταινία σαν το Cinderella Story: Once Upon A Song. Έχουν πολλές ομοιότητες είναι η αλήθεια και η κυριότερη είναι η ομοιότητα ανάμεσα στις πρωταγωνίστριες. Σίγουρα δεν είμαι η μόνη που πιστεύει ότι η Lucy Hale μοιάζει απίστευτα με την Selena Gomez.

Η υπόθεση έχει ως εξής: Η Mary είναι πλέον υπηρέτρια στο ίδιο της το σπίτι, λόγω απουσίας του πατέρα της και υπηρετεί τις επιθυμίες της μητριάς και των δύο αδερφών της. Στο σχολείο έρχεται ο διάσημος Joey Parker και διοργανώνει μία εκδήλωση με σκοπό να αναδειχθεί ο καλύτερος χορευτής. Στον χορό πριν την εκδήλωση χορεύει με την Mary, η οποία βρίσκεται απαγορευμένα στον χορό και ο Joey την ερωτεύεται από τον τρόπο που χορεύει. Φεύγοντας η Mary για να προλάβει να επιστρέψει πριν την μητριά της, χάνει το mp3 της και το βρίσκει ο Joey. Κι έτσι ξεκινάει η έρευνα του κοριτσιού σύμφωνα με τα 3 πιο αγαπημένα της τραγούδια. Το τέλος πάνω κάτω το ξέρεις.
Είναι καλύτερη κατά την γνώμη μου από την άλλη της Lucy Hale. Έχει πάρα πολύ ωραία χορευτικά, αλλά και εξαιρετικά τραγούδια. Πιο μικρή τα άκουγα συνεχώς. Σε κρατάει σε μεγαλύτερη αγωνία και αξίζει αν θες να περάσεις την ώρα σου ευχάριστα.
Αύριο το βράδυ μπορείς να την δεις στο Star. Περιμένω να μου πεις απόψεις :)

Φιλάκια πολλά,
Αγγελική ♥

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου