Κυριακή, 5 Ιουλίου 2015

◘Make Up Tips For Beginners◘

Το μακιγιάζ είναι μια τέχνη και θέλει χρόνο για να την μάθεις, αλλά με τις σωστές συμβουλές και καθοδήγηση, μπορείς να γίνεις πολύ καλή σε αυτό. Πριν περίπου 2 χρόνια άρχισα να παρακολουθώ βίντεο στο Youtube και να μαθαίνω για προϊόντα που δεν ήξερα και τον τρόπο που μπορούν να χρησιμοποιηθούν. Κάπως έτσι έγινα beauty addict και τώρα έχω το δικό μου blog για να μοιράζομαι την άποψή μου μαζί σου. Θα ήθελα πολύ τότε να υπήρχαν posts που θα μου έδιναν συγκεντρωμένες συμβουλές για το μακιγιάζ μου, αλλά έμαθα πολλά και συνεχίζω να μαθαίνω. Σε αυτό το post έχω συγκεντρώσει ορισμένα μικρά μυστικά για τα κορίτσια που ξεκινούν τώρα το ταξίδι στον beauty κόσμο. Στο τέλος του post θα υπάρχει και βίντεο με αυτές τις συμβουλές.

Gaia - Face Cream Anti-Wrinkle Firming Night Cream
Είναι πολύ σημαντικό να κρατάς καθαρό το πρόσωπό σου και κάθε φορά πριν το μακιγιάζ να απλώνεις μια ελαφριά ενυδατική, ώστε να απομακρύνεις τις αντιαισθητικές λεπτές γραμμές και το πρόσωπό σου να μένει φρέσκο και υγιές καθ'όλη τη διάρκεια της ημέρας. 


Oriflame - Blush Pink Lipstick
 Όταν θέλεις να αγοράσεις ένα νέο κραγιόν, καλό είναι να ζητάς ένα μικρό δείγμα, ώστε να μπορείς να το εφαρμόσεις πάνω στα χείλη σου και όχι στο χέρι σου. Τα χείλη έχουν την δική τους απόχρωση και το αποτέλεσμα θα είναι διαφορετικό.
Oriflame - Blush Pink Lipstick

Korres - Αντηλιακή Κρέμα Προσώπου Γιαούρτι
Στην χώρα μας ο ήλιος είναι πολύ δυνατός και χρειαζόμαστε αντηλιακή προστασία όλο το χρόνο! Η αντηλιακή κρέμα στο πρόσωπο σε προστατεύει από τις κοκκινίλες, που αφήνουν μια αντιαισθητική όψη, καθώς και από την πρόωρη γήρανση της επιδερμίδας. Γι'αυτό δεν παραλείπουμε ποτέ την αντηλιακή προσώπου!

One Cosmetics - Make Up
 Όταν απλώνεις το make up σου, δεν πρέπει να εστιάζεις μόνο στο πρόσωπο, αλλά και στον λαιμό. Όταν θα έχεις απλώσει παντού στο πρόσωπο, ξεκίνα με απαλές κινήσεις να "σβήνεις" προς τον λαιμό. Έτσι δεν θα μπορεί να καταλάβει κάποιος αν φοράς make up ή όχι από την διαφορά απόχρωσης του λαιμού με το πρόσωπο. 

Essence - Pure Skin Anti-Spot Compact Powder
Τέλος, για να μην ξοδεύεις μια περιουσία σε ματ κραγιόν, μπορείς πάνω από το κανονικό σου κραγιόν να απλώσεις λίγη πούδρα. Πέρα από το γεγονός ότι θα κάνει ματ το κραγιόν σου, θα το κάνει να διαρκέσει και περισσότερες ώρες.


Αυτές ήταν οι συμβουλές μου προς τις νέες του κόσμου του μακιγιάζ. Ελπίζω να σε βοηθήσουν. Αν έχεις οποιαδήποτε ερώτηση, μπορείς να μου αφήσεις το σχόλιό σου από κάτω. 

Φιλάκια πολλά,
Αγγελική ♥

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου