Πέμπτη, 30 Ιουλίου 2015

♥July's Favourites♥

Αύριο λήγει και επίσημα ο δεύτερος μήνας του καλοκαιριού (επιτέλους!). Αυτή η ζέστη με έκανε να αναπολώ τις ωραίες βροχερές μέρες του Ιουνίου, που θύμιζαν Νοέμβριο και τις μέρες που κατέβαινα στην παραλία της Θεσσαλονίκης με σορτσάκι και αμάνικο πριν ένα μήνα και κατέληγα να γυρνάω στο σπίτι στις 8, γιατί κρύωνα... Αξέχαστες ημέρες! Ευτυχώς για μένα το πρόγραμμα των διακοπών φέτος έχει διαμονή σε βουνό, οπότε θα γλιτώσω λίγη από την ζέστη της εποχής. Ας πάμε όμως στα αγαπημένα του μήνα.


Gaia - Foot Cream

Χρησιμοποιώ αυτήν την κρέμα ποδιών μετά την αποτρίχωση και αποτρέπει την εμφάνιση κόκκινων σημαδιών στα πόδια μου. Επίσης, δροσίζει το δέρμα και μυρίζει υπέροχα. Δες αναλυτικό review εδώ.

Maybelline - The Colossal Volum' Express Mascara

Την συγκεκριμένη μάσκαρα την απέκτησα τέλη Ιουνίου και έγινε αγαπημένη πολύ γρήγορα. Δίνει αρκετό μήκος στις βλεφαρίδες μου και δεν τις κολλάει μεταξύ τους. Με μία στρώση δημιουργείς το απόλυτο πρωινό look. Εγώ είμαι ευχαριστημένη με μία στρώση σχεδόν πάντα, οπότε και σε απογευματινή έξοδο μπορώ να την χρησιμοποιήσω. Δεν "τρέχει" και αφαιρείται εύκολα με προϊόντα ντεμακιγιάζ για τα μάτια.

Oriflame - Pure Color Eye Shadow

Η συγκεκριμένη μεταλλική σκιά συνόδευσε τα βραδινά μου look, καθώς έχει την κατάλληλη απόχρωση για πετυχημένο smokey look και είναι πολύ σταθερή στα μάτια για ώρες. Δες αναλυτικό review εδώ.

Oriflame - Pure Color Lipstick

Το κραγιόν που δεν βγήκε καθόλου από το νεσεσέρ μου όλο το μήνα! Είναι στην απόχρωση Pink Blush που μου φαίνεται άκρως καλοκαιρινή. Είναι ενυδατικό και μένει για ώρες πάνω στα χείλη ακόμα και μετά από φαγητό και ποτό. Δες αναλυτικό review εδώ.

Oriflame - Pure Color Nail Polish

Για το τέλος άφησα το βερνίκι νυχιών που βρισκόταν σε νύχια ποδιών και χεριών όλο το μήνα. Είναι στην απόχρωση Intense Pink. Είναι από τα λίγα βερνίκια που έχω και καλύπτουν τα νύχια με μόνο μία στρώση και έχει μεγάλη διάρκεια. Δες αναλυτικό review εδώ.

Το αγαπημένο μου τραγουδάκι αυτόν τον μήνα ήταν:
Έπεσα εντελώς τυχαία σε αυτό το τραγούδι και μετά το άκουγα συνέχεια!

Αυτά ήταν τα αγαπημένα του μήνα. Εσύ έχεις δοκιμάσει κάτι από αυτά; Ποια είναι η γνώμη σου; Σε περίπτωση που ενδιαφέρεσαι για προϊόντα της Oriflame ή για να γίνεις μέλος, επικοινώνησε με την σελίδα Effie's Oriflame

Φιλάκια πολλά,
Αγγελική ♥

6 σχόλια:

  1. πολύ ωραία όλα!! θα ήθελα να δοκιμάσω την κρέμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη κρεμούλα! Ευχαριστώ πολύ :)

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  2. The maybelline's mascara and oriflame nail polish are my favourite too they both are amazing products...
    www.shanysaidso.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. η μασκαρα ειναι φανταστική, τη χρησιμοποιω κι εγω! το κραγιον μου φανηκε πολύ ωραιο χρωμα, το θέλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάνει πολύ καλή δουλειά η μάσκαρα :) Το κραγιόν μπορείς να το αποκτήσεις φθηνότερα από την σελίδα της κοπέλας που δίνω πιο πάνω ^.^

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή