Gaia • Foot Cream

Σου έχω μιλήσει ξανά για τα προϊόντα της Gaia και τώρα λόγω της δύσκολης περιόδου που διανύουμε στην χώρα, είναι καιρός να προωθήσουμε τα ελληνικά προϊόντα. Η εταιρεία Gaia παράγει προϊόντα που βασίζονται στην ελιά και είναι 100% ελληνικά. Ένα προϊόν της εταιρείας που χρησιμοποιώ πολύ αυτήν την εποχή είναι η ενυδατική κρέμα ποδιών. Δεν έχω πρόβλημα με σκληρές φτέρνες ή οτιδήποτε τέτοιο, αλλά την χρησιμοποιώ μετά την αποτρίχωση.

gaia olive pistachio foot cream

Η κρέμα ποδιών της Gaia περιέχει βιολογικό λάδι ελιάς, έλαιο φιστικιού, έλαιο argan, αλόη, αμυγδαλέλαιο, μελισσοκέρι, γλυκερίνη, αλλαντοΐνη, προβιταμίνη Β5 και βιταμίνη Ε. Υπόσχεται να επούλωση, καταπράυνση, θρέψη, ενυδάτωση και αφήνει το δέρμα λείο και απαλό. Είναι ιδανική και για καθημερινή χρήση.

gaia krema podion

Επειδή χρησιμοποιώ αποτριχωτική μηχανή, τα πόδια μου γεμίζουν κοκκινίλες και σκέφτηκα ότι ίσως με βοηθήσει η ενυδατική κρέμα. Η συγκεκριμένη με βοήθησε πάρα πολύ, καθώς η υφή της είναι σαν του γιαουρτιού και πέρα από το γεγονός ότι ενυδατώνει σε βάθος, δροσίζει κιόλας την επιδερμίδα. Η μαμά μου την έχει χρησιμοποιήσει σε σκασμένη επιδερμίδα στα πόδια και μου έχει πει ότι της τα έκανε πολύ απαλά. Απορροφάται εύκολα και δεν αφήνει περιττή λιπαρότητα στην επιδερμίδα. Όσο για την μυρωδιά της... Μυρίζει καταπληκτικαυπεροχαφανταστικά ^.^

gaia foot cream

Σίγουρα έχεις καταλάβει πόσο αγαπώ τα προϊόντα της Gaia! Εσύ έχεις δοκιμάσει κάποιο προϊόν της Gaia; Ποια είναι η αγαπημένη σου κρέμα ποδιών;


XOXO,
Angierzz ♥



*Αυτό το άρθρο είναι sponsored.

Δημοφιλείς αναρτήσεις