Τετάρτη, 22 Ιουλίου 2015

○Empty Samples○

Έχω κρατήσει μερικά δείγματα εδώ και καιρό και περίμενα να βρεθεί χρόνος για να σου γράψω για όλα αυτά. Έχει καιρό που έχω χρησιμοποιήσει μερικά από αυτά, οπότε δεν θυμάμαι πάρα πολλές λεπτομέρειες.





Vichy - Capital Ideal Soleil
Την συγκεκριμένη αντηλιακή την είχα χρησιμοποιήσει και πέρσι σε δείγμα και την κρατούσα για ειδική περίσταση φέτος. Είναι αντηλιακή με χρώμα και έχει φοβερή κάλυψη και επίσης δεν ερεθίζει καθόλου τα μάτια. Μου φάνηκε λίγο σκούρο το χρώμα της αρχικά, αλλά προσαρμόστηκε στην επιδερμίδα μου πάρα πολύ καλά. Και πέρσι και φέτος, την έβαλα σε ημέρα παράστασης της χορευτικής μου ομάδας. Χρειαζόμουν ένα make up που θα μείνει ακόμα κι αν ιδρώσω πολύ και αυτή η αντηλιακή δεν με απογοήτευσε και καθώς οι παραστάσεις έγιναν σε εξωτερικό χώρο και τις δύο φορές, ήμουν φουλ προστατευμένη από τον ήλιο. Σίγουρα είναι η πιο καλή αντηλιακή με χρώμα που έχω δοκιμάσει.

Carroten - Mat Look Suncare Face Cream
Αυτή η αντηλιακή κρέμα είναι επίσης για το πρόσωπο, αλλά δεν έχει χρώμα. Υπόσχεται ματ όψη ακόμα και σε λιπαρές επιδερμίδες. Ήταν αρκετά ματ και δεν έτρεχε λόγω ζέστης. Επίσης, προστάτευε το πρόσωπό μου για ώρες. Το μόνο αρνητικό ήταν ότι μου προκάλεσε ερεθισμό στα μάτια και δάκρυζα μέσα στο λεωφορείο στο δρόμο μου για την εξεταστική :P Τουλάχιστον, το μάθημα το πέρασα.


Vichy - Idealia 
Έχει καιρό που χρησιμοποίησα αυτά τα δύο δείγματα, οπότε δεν θυμάμαι και πολλά. Η συγκεκριμένη υπόσχεται ότι διορθώνει την όψη και την υφή του δέρματος και ότι θολώνει τις ρυτίδες. Δεν έχω ρυτίδες, ούτε άλλα σημάδια, παρά μόνο λιπαρότητα στο πρόσωπο. Η συγκεκριμένη είναι κατάλληλη για μεικτή επιδερμίδα και απ'όσο θυμάμαι δεν μου άφησε ιδιαίτερη λιπαρότητα.

Vichy - Idealia Life Serum
Αυτό το serum είναι ιδανικό για όλους τους τύπους επιδερμίδας. Χρησιμοποίησα μόνο αυτό το προϊόν και δεν έβαλα ούτε ενυδατική, ούτε τίποτα άλλο, γιατί μου άφησε αρκετή λιπαρότητα. Φυσικά, η δική μου επιδερμίδα δεν χρειάζεται ισχυρή ενυδάτωση, οπότε ίσως στην δική σου επιδερμίδα να μην έχει το ίδιο αποτέλεσμα.


Messinian Spa - Eye Cream
Η συγκεκριμένη κρέμα ματιών έγινε αγαπημένη, καθώς μου πρόσφερε φρεσκάδα και ξεκούραστα μάτια. Δεν άφηνε λιπαρότητα.

Messinian Spa - 24 Hours Moisturizing Face Cream
Δεν μπόρεσα να χρησιμοποιήσω την συγκεκριμένη κρέμα πολλές φορές και θυμάμαι μόνο ότι ήταν αρκετά ενυδατική και δεν μου άφησε περιττή λιπαρότητα αν και προορίζεται για ξηρές-κανονικές επιδερμίδες.

Messinian Spa - Anti-aging Face Cream
Άλλο ένα προϊόν που με ικανοποίησε ήταν και η αντιγηραντική κρέμα προσώπου. Περίμενα να είναι αρκετά λιπαρή, αλλά αντιθέτως τελικά ένιωθα το πρόσωπό μου πολύ φρέσκο μετά την εφαρμογή της.


Bioten - Skinnergy Refresh It!
Και φτάνουμε στο αγαπημένο μου προϊόν, το οποίο σου έχω ξαναπεί πόσο το λάτρεψα. Είναι η μόνη ενυδατική που δεν άφησε καθόλου μα καθόλου λιπαρότητα στο πρόσωπό μου. Μπορείς άνετα να την εφαρμόσεις πριν το make up και να μην γυαλίζει το πρόσωπό σου μετά από λίγη ώρα. Έχει και SPF, οπότε είναι κατάλληλη για πριν την έξοδο σου από το σπίτι. Βέβαια, λατρεύω το άρωμά της, οπότε την βάζω και όταν είναι να μείνω στο σπίτι.

Biotherm - Aquasource
Το συγκεκριμένο ενυδατικό gel, προορίζεται για κανονικές προς μεικτές επιδερμίδες. Είναι ένα πάρα πολύ καλό και ενυδατικό gel προσώπου και θα έλεγα ότι αν δεν δοκίμαζα την κρέμα της Bioten, θα είχα αγοράσει σίγουρα την Aquasource. Σου δίνει απίστευτη αίσθηση φρεσκάδας που διαρκεί για ώρες.


L'oreal - Elseve Extraordinary Oil
Η μάσκα μαλλιών που λάτρεψα από την πρώτη κιόλας χρήση! Το άρωμα ενός προϊόντος μπορεί να με κάνει να το λατρέψω ανεξάρτητα με το πόσο αποτελεσματικό είναι, αλλά η συγκεκριμένη μάσκα τα έχει πετύχει και τα δύο. Το άρωμά της είναι αρκετά έντονο, θυμίζει κολόνια, αλλά είναι υπέροχο. Οι άκρες μου ήταν πολύ ταλαιπωρημένες λόγω βαφών, προϊόντων styling, αλλά και θερμότητας. Από τότε που ξεκίνησα να χρησιμοποιώ την Elseve, δεν έχω δει ξανά ψαλίδα στις άκρες μου και τα μαλλιά μου είναι υγιέστατα, χωρίς να λαδώνουν.


Pom Pon - Eyes & Face with Ceramides
Αυτά τα μαντηλάκια αφαιρούσαν το μακιγιάζ πολύ εύκολα, χωρίς να ερεθίζουν τα μάτια και την επιδερμίδα, καθώς και άφηναν το πρόσωπο αρκετά ενυδατωμένο.


L'oreal - Infallible Foundation
Άλλο ένα προϊόν που μπήκε στην wishlist μου είναι αυτό το foundation. Το χρησιμοποίησα το βράδυ της Ανάστασης και έμεινα έκπληκτη από το πόσο λεία έκανε την επιδερμίδα μου να φαίνεται και πόσο καλυπτικό ήταν, χωρίς να φαίνεται υπερβολικό. Φυσικά είναι ματ και δεν χρειαζόταν καθόλου πούδρα από πάνω.


Colgate - Max White One Optic
Τέλος, δοκίμασα το συγκεκριμένο δείγμα οδοντόκρεμας στις διακοπές μου το Πάσχα. Περιείχε μέσα ορισμένους μπλε κόκκους που άφηναν χρώμα πάνω στην οδοντόβουρτσα και ήταν μπλε για αρκετό καιρό, αλλά είχε λευκαντικό αποτέλεσμα στα δόντια.

Αυτά ήταν τα δείγματα που έχω δοκιμάσει τους τελευταίους μήνες. Ποια από αυτά τα προϊόντα έχεις δοκιμάσει εσύ και ποια είναι η γνώμη σου;

Φιλάκια πολλά,
Αγγελική ♥

4 σχόλια:

  1. Πολυ ωραία θα ήθελα να δοκιμάσω την bioten

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου την συστήνω ανεπιφύλακτα :)

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  2. πρεπει να ειμαι η μονη που δεν μου καθεται η αντηλιακη με χρωμα της vichy....έχω μεχρι τωρα ξοδεψει 3 τετοια φακελακια,ειπα μηπως με το πρωτο εκανα λαθος,αλλα πραγματικα ειναι απαισιο!!!!!! μου κανει το δερμα μου πορτοκαλι! δεν προσαρμοζεται με τιποτα στο χρωμα και μου πεφτει παρα πολυ βαρια! βεβαι βλεπω οτι ολες γραφετε τα καλυτερα και απορω,what's the problem with me???? χαχα! με την οδοντοκρεμα επισης δεν ειδα καμια διαφορα στη λευκανση δυστυχως. Σε ολα τα υπολοιπα θα σθμφωνησω μαζι σου,πανω κατω καπως ετσι λειτουργησαν και σε μενα τα προιοντα που αναφερεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα μου φάνηκε πολύ πορτοκαλί στην αρχή, αλλά όταν απλώθηκε παντού δεν είχα θέμα. Δεν ξέρω τι πήγαινε στραβά βασικά με αυτήν την οδοντόκρεμα... Σε κάποια φάση φοβήθηκα να συνεχίσω να την χρησιμοποιώ, γιατί ένιωθα ότι θα κατέληγα μπλε, αλλά τελικά μέχρι να τελειώσει ήμουν εντάξει :P

      Φιλάκια πολλά ♥

      Διαγραφή