Κυριακή, 26 Ιουλίου 2015

Empties #3

Μαζεύτηκαν αρκετά άδεια προϊόντα και αποφάσισα να σου γράψω για αυτά πριν μαζευτούν κι άλλα στις διακοπές. Δεν έχω τελειώσει αρκετά προϊόντα, επειδή δεν βάφομαι ιδιαίτερα τον τελευταίο καιρό. Δεν αντέχεται αυτή η ζέστη και ειδικά όταν είσαι στην πόλη και αρκετά μακριά από την θάλασσα (ο Θερμαϊκός δεν μετράει). Ελπίζω εσύ να το διαβάζεις αυτό σε κάποια παραλία και να κάνεις μια βουτιά και για μένα. 
Catrice - Photo Finish 18h Liquid Foundation


Το συγκεκριμένο foundation ήταν αγαπημένο προϊόν όλο το χειμώνα. Το χρησιμοποιούσα κυρίως απογεύματα και σε νυχτερινές εξόδους. Είναι το foundation που προσαρμόστηκε καλύτερα στο πρόσωπό μου και δεν φαινόταν αντίθεση στο χρώμα. Είναι πολύ δύσκολο να βρω το σωστό foundation, γιατί έχω πολύ ανοιχτόχρωμη επιδερμίδα και η πιο ανοιχτή απόχρωση ενός foundation, είναι συνήθως πιο σκούρη από της επιδερμίδας μου. Αυτό είναι στην πιο ανοιχτή απόχρωσή του, συγκεκριμένα 10 Sand Beige. Διαρκεί για ώρες, δεν είναι εντελώς ματ, αλλά με μία ελαφριά πούδρα διορθώνεται, είναι πολύ καλυπτικό και όχι ιδιαίτερα βαρύ. Η συσκευασία είναι γυάλινη, αλλά πολύ ανθεκτική, το κακό είναι ότι δεν μπορείς να βγάλεις όλο το προϊόν. Έχει άρωμα που είναι αρκετά έντονο στην αρχή, αλλά σταδιακά εξαφανίζεται. Δεν μου έχει προκαλέσει κάποιον ερεθισμό.

Essence - Pure Skin Anti Spot BB Cream


Η πρώτη BB κρέμα που δοκίμασα ποτέ και με άφησε απολύτως ικανοποιημένη. Είναι πολύ ελαφριάς μορφής, έχει SPF 15 και βγαίνει σε μόνο μία απόχρωση που σε μένα τουλάχιστον προσαρμοζόταν απόλυτα. Δεν έχει απόλυτη κάλυψη, αλλά κάνει καλή δουλειά σε συνδυασμό με ένα concealer. Γίνεται ματ λίγη ώρα μετά την εφαρμογή στο πρόσωπο και διαρκεί για ώρες. Είχε τύχει αρκετές φορές να έχω αυτήν την BB κρέμα στο πρόσωπο και να πέσω για ύπνο χωρίς να ξεβαφτώ και δεν ξύπνησα γεμάτη σπυράκια, οπότε δεν επιβαρύνει πολύ την επιδερμίδα. Σίγουρα θα την αγοράσω ξανά!

Essence - Nail Art Tattoo Pen


Αυτό το στυλό περιέχει μαύρο βερνίκι νυχιών και υπόσχεται ότι μπορείς να δημιουργήσεις ότι σχέδια θέλεις. Αρχικά, για να βγάλει πρώτη φορά χρώμα έπρεπε να το πιέσω, να το ξαναπιέσω και στο τέλος έβγαλε τεράστια ποσότητα. Αυτό επαναλήφθηκε όσες φορές κι αν αποφάσισα να το χρησιμοποιήσω, με αποτέλεσμα να τελειώσει πολύ γρήγορα. Όσο για τα σχέδια πάνω στα νύχια, ποτέ δεν κατάφερα να δημιουργήσω το σχέδιο που ήθελα γιατί έβγαζε αρκετό βερνίκι στην αρχή και μετά ελάχιστο, οπότε χαλούσαν τα πάντα.

Essence - Stay Natural Concealer 


Ήθελα καιρό να αγοράσω ένα concealer με πινελάκι και κατέληξα σε αυτό. Είναι στην απόχρωση 01 Soft Beige. Ήταν αρκετά καλυπτικό και έβγαζε πάντα προσεγμένη ποσότητα. Το χρησιμοποιούσα και για τους μαύρους κύκλους, αλλά και για τα σπυράκια. Δεν εισχωρούσε στις λεπτές γραμμές και πρόσφερε κάλυψη για όλη την ημέρα. Βέβαια, σαν υγρό concealer, τελείωσε πιο γρήγορα από κάποιο στερεό.

L'oreal - Wild Ombres


Σου έχω κάνει αναλυτικό review για την συγκεκριμένη βαφή, μπορείς να το δεις εδώ. Ας πούμε, λοιπόν, ότι αυτό είναι κάτι σαν update. Έχουν περάσει σχεδόν 3 μήνες από τότε που έβαψα τις άκρες των μαλλιών μου με την συγκεκριμένη βαφή. Είναι στην απόχρωση νούμερο 2 που απευθύνεται κυρίως σε καστανόξανθες κοπέλες. Εγώ δεν είμαι καστανόξανθη, αλλά είχα δοκιμάσει το νούμερο 1 και πορτοκάλιζε αρκετά το μαλλί μου, οπότε πήρα αυτήν για λίγο πιο ξανθό αποτέλεσμα. Πριν 3 μήνες, όταν τα έβαψα ήταν αρκετά πιο έντονη η αντίθεση με το πάνω μέρος των μαλλιών, αλλά τώρα είναι λίγο πιο φυσικοί οι τόνοι. Συνεχίζεις, βέβαια, να βλέπεις ξεκάθαρα την αντίθεση. Ψιλοπορτοκαλίζουν και πάλι οι άκρες μου, αλλά έχει πιο ψυχρό αποτέλεσμα από την νούμερο 1.

Nature Touch - Λακ Μαλλιών


Αυτήν την λακ την αγόρασε η μαμά μου για πρώτη φορά και από τότε εξακολουθούμε να την αγοράζουμε, γιατί προσφέρει πολύ δυνατό κράτημα. Συγκεκριμένα, δεν έβρισκα λακ που να κρατάει για ώρες τα μαλλιά μου μπούκλες και αυτή με έσωσε, καθώς τα μαλλιά μου είναι μπούκλες μέχρι και την μεθεπόμενη μέρα. Και το καλύτερο είναι ότι δεν κοκαλώνει τα μαλλιά.

Septona - Sensitive Touch Duo

 
Λατρεύω τους δίσκους ντεμακιγιάζ της Septona. Οι συγκεκριμένοι ήταν δύο όψεων. Η μία ήταν κλασσική λευκή και η άλλη ήταν ροζ και απαλή. Έγραφε πως η ροζ πλευρά είναι για τα μάτια και για τις ευαίσθητες περιοχές του προσώπου και έτσι τα χρησιμοποιούσα κι εγώ. Η λευκή πλευρά κλασσικά ήταν ανθεκτική και δεν έβγαζε βαμβάκι. Η ροζ πλευρά ήταν λίγο πιο μαλακή και έβγαζε λίγο, αλλά όχι σε σημείο να μένει στο πρόσωπο και να μην φεύγει. 

Syoss - Permanent Coloration


Άλλη μία βαφή για την οποία σου έχω κάνει review, δες το εδώ. Είναι στην απόχρωση 6-8 Ξανθό Σκούρο Σοκολατί. Στην αρχή όταν τα έβαψα είχε βγει αρκετά σκούρο και δεν είχε μεγάλη διαφορά από το φυσικό μου, αλλά με τον καιρό έχει ανοίξει αρκετά. Δεν μπορεί να καλύψει ιδιαίτερα το ξανθό, οπότε αν έχεις ξανθά μαλλιά και θες να τα κάνεις απευθείας αυτό το χρώμα, δεν θα πιάσει. Θα την ξαναπάρω σε ένα μήνα περίπου που θα αλλάξω το στυλ των μαλλιών μου. 

Toni & Guy - Dry Shampoo


Τελευταίο προϊόν, είναι αυτό το dry shampoo. Κάνει πολύ καλά την δουλειά του, αν και ορισμένες φορές έφευγε πάρα πολλή πούδρα με ένα ψέκασμα, αλλά σωζόταν η κατάσταση. Αν και η συσκευασία είναι μεγάλη, δεν διήρκεσε για πολλές χρήσεις και ήταν αρκετά ακριβό. 

Αυτό ήταν και το τρίτο μέρος των Empties. Μπορείς να δεις τα δύο προηγούμενα εδώ και εδώ. Έχεις χρησιμοποιήσει κάποιο από τα παραπάνω προϊόντα; Ποια είναι η γνώμη σου γι'αυτά;

Φιλάκια πολλά,
Αγγελική ♥ 

8 σχόλια:

  1. From that price range I like Bioten cream even though a lot of people have a good experience with Essence of course... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. I recently bought a moisturising cream from Bioten and I love it :)

      Kisses ♥

      Διαγραφή
  2. θελω πολύ να δοκιμάσω προιοντα catrice!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω δοκιμάσει αυτό το foundation μόνο και την παλέτα με τις διάφορες αποχρώσεις concealer... Η παλέτα είχε κάποια ελάχιστα αρνητικά, αλλά δεν θα έλεγα το ίδιο και για το foundation.

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  3. Έχω δοκιμάσει μόνο το dry shampoo! Μου αρέσει, αλλά είναι πολύ ακριβό σε σχέση με άλλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αχ αυτο το foundation της catrice θελω τοσο πολυ να το δοκιμασω και εχω ακριβως το ιδιο προβλημα με σενα! το δικο μου δερμα εκτος απο πολυ ασπρο εχει και ροζ υποτονους και σπανια βρισκω καποια ναση να μου ταιριαζει 100%! πολυ ενδιαφεροντα τα empties σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτυχε να βγω και βράδυ φωτογραφίες με φλας με το συγκεκριμένο foundation και δεν φαινόταν καθόλου διαφορά :) Σ'ευχαριστώ!

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή