Τρίτη, 23 Ιουνίου 2015

✿Spring Favourites 2015✿

Αν και η άνοιξη θεωρητικά μας έχει αφήσει εδώ και μέρες, τώρα βρήκα την ευκαιρία να σου δείξω τα αγαπημένα αυτής της εποχής, που ελάχιστα θύμισε άνοιξη. Η επιλογή έγινε με βάση τα αγαπημένα του κάθε μήνα της άνοιξης και ξεχώρισαν αυτά που πραγματικά μου έμειναν αξέχαστα.


Bioten - Skinnergy Refresh It Moisturising Cream Gel


Το πιο πρόσφατο αγαπημένο της άνοιξης και δυστυχώς ήταν μόνο δείγμα. Η συγκεκριμένη ενυδατική κρέμα έγινε αμέσως αγαπημένη και μπήκε στην wishlist μου για πολλούς λόγους. Πρώτον, έχει SPF 15, δεν περιέχει parabens, παραφίνη, ούτε τεχνητά χρώματα. Επίσης, περιέχει goji berry. Δεύτερον, είναι η μόνη ενυδατική που δεν μου άφησε περιττή λιπαρότητα στο πρόσωπο. Και τρίτον, έχει φανταστικό άρωμα, που είχε μείνει στο πρόσωπό μου για ώρες.

Gaia - Body Scrub


Για το συγκεκριμένο απολεπιστικό σώματος έχω κάνει ξεχωριστό review, το οποίο μπορείς να δεις εδώ. Κάνει βαθύ καθαρισμό στο σώμα, χωρίς να το αφυδατώνει και αφήνει ένα υπέροχο άρωμα.

Gaia - Shower Gel


Και τι θα μπορούσε να εξασφαλίζει μεγαλύτερη διάρκεια του αρώματος του προηγούμενου προϊόντος; Μα φυσικά, το αφρόλουτρο της Gaia. Υπέροχο άρωμα και ενυδάτωση σε βάθος, σε ένα προϊόν. Διάβασε αναλυτικό review εδώ.

Garnier Mineral - Fresh Intense Freshness


Το αποσμητικό που τυχαία έπεσε στα χέρια μου και κατέληξε αγαπημένο! Έχει μεγάλη διάρκεια και υπέροχο άρωμα φρεσκάδας. Δεν περιέχει parabens.

Aussie - Miracle Beach Waves 


Το προϊόν που έφερε το καλοκαίρι στα μαλλιά μου μήνες νωρίτερα. Το συγκεκριμένο προϊόν είναι το καλύτερο salt spray που έχω δοκιμάσει. Το φυσικό μου μαλλί είναι ολόισιο και με το συγκεκριμένο προϊόν απέκτησα το σπαστό μαλλί που δημιουργείται μετά την θάλασσα. Και όλα αυτά με απόλυτα καλοκαιρινό άρωμα.

Αυτά ήταν τα αγαπημένα μου για την άνοιξη. Ποια από αυτά έχεις δοκιμάσει; Ποιο ήταν το αγαπημένο σου προϊόν για την άνοιξη;

Φιλάκια,
Αγγελική ♥

4 σχόλια:

  1. Πολυ ωραια τα αγαπημενα σου. Το beach waves της Aussie το εχω στη wishlist μου! xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πάρα πολύ καλό, να το πάρεις :)

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  2. με σωζεις, τοσο καιρο θελω να παρω το aussie αλλα όλο έλεγα πως δεν θα μου κάνει δουλειά! αφού δουλεύει θα το πάρω :-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν έχεις και λίγο πιο σπαστό μαλλί και δεν είναι τέρμα ίσιο, όπως το δικό μου, φαντάζομαι ότι θα έχει πολύ καλύτερο αποτέλεσμα :)

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή