Πέμπτη, 25 Ιουνίου 2015

Messinian Spa • Body Milk

Μετά από τόσο καιρό απουσίας, έχω τόσα πολλά προϊόντα για τα οποία θέλω να κάνω review που φοβάμαι ότι θα τελειώσουν πριν προλάβω. Επειδή, όμως, είχα κάποια δείγματα της Messinian Spa να περιμένουν το review τους πάνω στο γραφείο μου, αποφάσισα να ξεκινήσω με αυτά. Πρόκειται για δύο γαλακτώματα σώματος, τα οποία τα έχω χρησιμοποιήσει εδώ και αρκετό καιρό, αλλά θυμάμαι τα πάντα, διότι τα είχα λατρέψει.



Body Milk - Pomegranate & Honey 



Το συγκεκριμένο γαλάκτωμα σώματος περιέχει ΠΟΠ παρθένο ελαιόλαδο Καλαμάτας, ρόδι, μέλι, βιταμίνες, μετάξι, αλόη και προβιταμίνη Β5. Υπόσχεται θρέψη, ενυδάτωση, αναζωογόνηση και έχει αντιοξειδωτικές ιδιότητες. Πρόσφερε μεγάλη ενυδάτωση, χωρίς περιττή λιπαρότητα. Το άρωμά του είναι κάπως έντονο, αλλά γλυκό ταυτόχρονα. Θυμίζει πολύ καλοκαίρι.

Body Milk - Lemon & Fig



Αυτό το γαλάκτωμα περιέχει ΠΟΠ παρθένο ελαιόλαδο Καλαμάτας, λεμόνι, σύκο, βιταμίνες, μετάξι, αλόη και προβιταμίνη Β5. Υπόσχεται φρεσκάδα, απαλότητα και έχει καταπραϋντικές και αντιοξειδωτικές ιδιότητες. Αν και έχουν διαφορετικά συστατικά και ορισμένες διαφορετικές ιδιότητες, προσφέρουν την ίδια ενυδάτωση, από την οποία έμεινα πολύ ευχαριστημένη. Αυτό μου άρεσε λίγο περισσότερο, λόγω του αρώματός του που είναι γλυκό και πραγματικά διαρκεί για πάρα πολλές ώρες.

Εσύ έχεις χρησιμοποιήσει κάποιο γαλάκτωμα σώματος της Messinian Spa; Ποιο είναι το αγαπημένο σου γαλάκτωμα σώματος για το καλοκαίρι;

Φιλάκια πολλά,
Αγγελική ♥

4 σχόλια:

  1. Πρεπει να εχουν ωραιες μυρωδιες!
    Δεν εχω χρησιμοποιησει προιοντα της συγκεκριμενης εταιρειας, ακομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, όλα τους τα προϊόντα μυρίζουν υπέροχα! Πρέπει να δοκιμάσεις :)

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  2. τα αγαπώ τα προϊόντα αυτής της εταιρίας <3 επίτρεψέ μου να διαφωνήσω με το πρώτο γαλάκτωμα. Η μυρωδιά του μου θυμίζει καθαρά χειμώνα .. στις δικές μου μυρωδιές ;) φιλάκια :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι από πίσω λέει ότι έχει γλυκό άρωμα και τα γλυκά τα έχω συνδυάσει με χειμώνα, αλλά το συγκεκριμένο μου θυμίζει καλοκαίρι :)

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή