Τρίτη, 30 Ιουνίου 2015

♥May & June's Favourites 2015♥

Ο Ιούνιος φτάνει στο τέλος του και επειδή δεν έκανα αγαπημένα Μαΐου, λόγω εξεταστικής, θα είναι και αυτά στο ίδιο post. Παρόλο που είναι Ιούνιος, βγήκα στις 16:00 να περπατήσω, γιατί είχε αεράκι και πρόλαβα ίσα ίσα να γυρίσω στο σπίτι πριν αρχίσει η βροχή. Μ'αρέσει που είναι έτσι ο καιρός, πολύ καλύτερο από το να μην μπορείς να βγεις από το σπίτι λόγω ζέστης. Και τώρα πάμε πίσω στα αγαπημένα των δύο αυτών μηνών...

Bioten Skinnergy Refresh It - Moisturizing Gel Cream
Για αυτήν την κρέμα σου μίλησα και στα αγαπημένα της άνοιξης, μόνο που την είχα σε δείγμα. Τώρα κατάφερα να την αγοράσω σε full size και είναι η καλύτερη ενυδατική που έχω αποκτήσει ποτέ. Είναι για κανονική προς μεικτή επιδερμίδα και δεν αφήνει περιττή λιπαρότητα, αντιθέτως είναι ανάλαφρη και απορροφάται εύκολα. Δεν περιέχει parabens, παραφίνη ή τεχνητά χρώματα. Περιέχει 100% φυσικά εκχυλίσματα Goji Berry. Έχει 15SPF, οπότε είναι ιδανική για πριν το μακιγιάζ. Αυτό που με έκανε περισσότερο όμως να την αγοράσω είναι η υπέροχη μυρωδιά της, που είναι μεν απαλή, αλλά διαρκεί για ώρες στο πρόσωπο.

Gaia - Body Scrub
Για αυτό το scrub σου έχω κάνει αναλυτικό review, που μπορείς να βρεις εδώ. Συνοπτικά, μπορώ να σου πω ότι έχει υπέροχο άρωμα και κάνει απολέπιση σε βάθος. Είναι το καλύτερο scrub σώματος που έχω στην κατοχή μου.

L'oreal Elseve - Balm Μάσκα Θρέψης
Τα συγκεκριμένα δείγματα έφτασαν στο σπίτι μου πριν λίγο καιρό και από τότε έχω αγαπήσει αυτήν την μάσκα μαλλιών. Ήρθαν 5 δείγματα και ήδη έχω χρησιμοποιήσει τα δύο. Πολύ καλή κίνηση από την L'oreal να στείλει τόσα και μεγάλα δείγματα. Περιέχει έλαια από 6 διαφορετικά λουλούδια. Μυρίζει αρκετά έντονα, σαν κάποια πολύ γνωστή κολόνια και έχω λατρέψει το άρωμά της. Ενυδατώνει σε βάθος τις άκρες των μαλλιών, χωρίς να τα λαδώνει ή να τα βαραίνει. Από τότε που ξεκίνησα να την χρησιμοποιώ, δεν έχω ξαναδεί ψαλίδα στις άκρες μου.

Sixteen - Matte Nail Polish 
Αυτό το βερνίκι νυχιών ήταν δώρο από την ξαδερφούλα μου για τα γενέθλιά μου (ένα από τα πολλά δώρα που μου έκανε). Λατρεύω το γαλάζιο χρώμα και ενθουσιάστηκα όταν είδα ότι είναι και ματ. Δύο αγάπες σε ένα βερνίκι. Λατρεύω τα βερνίκια της Sixteen, γιατί στεγνώνουν πολύ γρήγορα και διαρκούν πολύ. Είναι η απόχρωση με νούμερο 658. 

Korres - Sunscreen Face Cream Yoghurt
Και για το τέλος άφησα την αντιηλιακή κρέμα προσώπου μου, που δεν την αποχωρίζομαι τις ηλιόλουστες μέρες. Την κέρδισα στον διαγωνισμό του blog Drugstore and Bargain Lover σε συνεργασία με το Pharm24 και θέλω να τους ευχαριστήσω πάρα πολύ. Είναι η καλύτερη αντιηλιακή προσώπου που είχα ποτέ. Δεν μου φέρνει τσούξιμο στα μάτια, δεν είναι λιπαρή, δεν "τρέχει", κρατάει σταθερό το μακιγιάζ για ώρες και φυσικά οι ακτίνες του ηλίου δεν διαπερνούν με τίποτα τον δείκτη προστασίας 30 που σου προσφέρει.

Τέλος, είχα υποσχεθεί να σου βάζω ένα τραγουδάκι σε κάθε μηνιαία αγαπημένα και το αγαπημένο αυτών των μηνών ήταν ένα παλιό τραγούδι, που αποκλείεται να μην είχε κολλήσει έστω και για λίγο καιρό στο μυαλό σου. Ήμουν μόνο 6 χρονών όταν βγήκε και το άκουσα τυχαία στην καφετέρια και το θυμήθηκα αμέσως. 
Αυτά ήταν τα αγαπημένα των μηνών που πέρασαν! Ελπίζω να είσαι αισιόδοξη και στο πνεύμα του καλοκαιριού, παρά τα όσα συμβαίνουν. Στην Ελλάδα ζούμε και έχουμε τις πιο όμορφες παραλίες και τις πιο αξέχαστες εμπειρίες από τα καλοκαίρια! Όλα θα πάνε καλά!

Φιλάκια πολλά,
Αγγελική ♥

11 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία όλα Αγγελική μου! Όπως σου είπα και στο facebook αυτή η σειρά της Gaia έχει φανταστική μυρωδιά και τη λατρεύω! :) Τόσο καλό το αντιηλιακό;; Τέλεια, πολύ χαίρομαι! Φιλάκια πολλά :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω και το αφρόλουτρο και το λάδι σώματος αυτής της σειράς και τα λατρεύω όλα! Είνια απίστευτα υπέροχο το αντιηλιακό, δεν το αποχωρίζομαι :)

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
    2. Και εγώ τα έχω και είναι μιαμ μιαμ μιαμ! ;)

      Διαγραφή
  2. Wow! Beautiful post my dear!!! This is my new post http://blondelafemme.blogspot.ru/2015/06/incity.html Welcome! Follow you )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όμορφα αγαπημένα! Την συγκεκριμένη αντηλιακή του Κορρέ την είχα πέρσι και μου άρεσε τόσο που την πήρα και φέτος!
    Το βερνίκι νυχιών έχει πραγματικά υπέροχο χρώμα!

    Πολλά φιλιά,
    Μαρία από http://alternativebeautybymaria.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. I really like that color of the nail polish!
    xx Elle

    New post on:
    www.cherryblossomstreet.com - Swedish Fashion Blogger and Model in TOKYO

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. η μάσκα φαίνεται πολύ ωραία!!! και πρέπει να έχει και υπέροχο άρωμα αν κρίνω από τα λαδάκι :) καλό μήνα <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή