Πέμπτη, 18 Ιουνίου 2015

♥Favourite Android Applications (Part 2)♥

Guess who is back! Τελείωσα και επίσημα με την εξεταστική σήμερα το πρωί και είμαι πίσω για τα καλά. Από 'δω και πέρα θα βλέπεις πολύ πιο συχνά post και με ανανεωμένα θέματα! Έφτασε, λοιπόν, και το δεύτερο part των αγαπημένων μου εφαρμογών για Android κινητά. Μόλις δημοσίευσα το πρώτο, μου τηλεφώνησε η ξαδέρφη μου για να μου πει ότι κατέβασε μία από τις εφαρμογές που είχα προτείνει, οπότε πιστεύω ότι κι εσένα σου κίνησε το ενδιαφέρον κάποια από αυτές.


Viber

Αποκλείεται να μην έχεις ακούσει για το Viber ποτέ. Είναι μία από τις πιο γνωστές εφαρμογές που σου επιτρέπουν να επικοινωνείς με τους φίλους σου μέσω ίντερνετ. Αυτό που το διαφοροποιούσε όταν πρωτοβγήκε ήταν ότι μπορούσες να κάνεις τηλεφωνική κλήση σε κάποιον, ενώ πλέον σου προσφέρει και το Facebook αυτήν την δυνατότητα, αλλά προτιμώ την ποιότητα του Viber. 


Snapchat
 Δεν έχει καιρό που έκανα Snapchat και η αλήθεια είναι ότι δεν είμαι φανατική χρήστης, αλλά μ'αρέσει να βλέπω τις φωτογραφίες και τα βίντεο που μοιράζονται οι φίλοι μου. Επίσης, πολλά άτομα από το cast του PLL έχουν Snapchat και μοιράζονται βίντεο με όσους τους ακολουθούν... Και εγώ τους ακολουθώ όλους :P Μπορείς να με βρεις με το ψευδώνυμο Angierzz.


Πληροφορίες ΟΑΣΘ
 Αν μένεις Θεσσαλονίκη, έχεις smartphone και μετακινείσαι με λεωφορεία, αποκλείεται να μην έχεις αυτήν την εφαρμογή. Σου δείχνει σε πόση ώρα θα είναι το επόμενο λεωφορείο στην στάση σου, ώστε να μην περιμένεις με τις ώρες και να μην τρέχεις να προλάβεις!


Συνταγές
 Τον τελευταίο χρόνο πειραματίζομαι πολύ με την μαγειρική, οπότε δεν θα μπορούσε να λείπει μια τέτοια εφαρμογή. Έχει τεράστια ποικιλία συνταγών, χωρισμένες σε κατηγορίες και μπορείς να αποθηκεύσεις τις αγαπημένες σου.


RunKeeper
 Την τελευταία εβδομάδα του Μαΐου ξεκίνησα να πηγαίνω για περπάτημα τα απογεύματα, οπότε κατέβασα αυτήν την εφαρμογή για να μετράω τα χιλιόμετρα και τον χρόνο που κάνω. Είναι πολύ καλή εφαρμογή που σου θέτει στόχους και μαζεύει πληροφορίες για να σου βγάλει στατιστικά. Φυσικά, θέλει ίντερνετ για να μετρήσει τα χιλιόμετρα.

Αυτό είναι το δεύτερο μέρος των αγαπημένων μου εφαρμογών. Μπορείς να διαβάσεις το πρώτο εδώ. Εσύ ποιες από αυτές τις εφαρμογές χρησιμοποιείς; Έκανες αναβάθμιση στο σύστημα Android του κινητού σου; Πως σου φάνηκε το Android 5;

Φιλάκια,
Αγγελική ♥

2 σχόλια:

  1. Πολυ ωραιο και ενδιαφερον αρθρο! Το viber το χρησιμοποιω καθημερινα και ασταματητα! Οσο για τον οασθ πραγματικα μου εχει λυσει τα χερια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα αργούσα κάθε μέρα στην σχολή αν δεν είχα την εφαρμογή του οασθ :P

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή