Σάββατο, 20 Ιουνίου 2015

Daily Make Up (Spring 2015 Edition)

Τώρα που η άνοιξη μας έχει αφήσει πλέον και οι ζέστες έχουν αρχίσει, αποφάσισα να σου παρουσιάσω τα προϊόντα που χρησιμοποιούσα την άνοιξη καθημερινά στο μακιγιάζ μου. Όταν έχω όρεξη, βάφομαι τα πρωινά πριν πάω στην σχολή μου, οπότε το μακιγιάζ μου δεν είναι ιδιαίτερα έντονο.


Face

Essence - Stay Natural Concealer


Απέκτησα το συγκεκριμένο concealer στα μέσα της Άνοιξης και το έχω αγαπήσει. Είναι σε υγρή μορφή, προσφέρει πάρα πολύ καλή κάλυψη και δεν δημιουργεί δυσχρωμίες.


Essence - All In One CC Cream


Πριν είχα την BB Cream της Essence και ήμουν ευχαριστημένη, οπότε είπα να δοκιμάσω και την CC Cream. Έχει λίγο πιο ελαφριά υφή, αλλά είναι πιο λιπαρή. Προσφέρει 30 SPF. Είναι στην απόχρωση Natural, που νομίζω ότι ήταν η πιο ανοιχτή, αλλά δίνει ένα ηλιοκαμένο look στο πρόσωπο. Δεν "τρέχει" και προσφέρει ικανοποιητική κάλυψη.


Essence - Pure Skin Anti Spot Compact Powder

Αγαπημένη πούδρα, σου την έχω δείξει άπειρες φορές! Είναι στην απόχρωση 01 Beige και ταιριάζει απόλυτα με την επιδερμίδα μου. Προσφέρει ματ αποτέλεσμα για αρκετές ώρες.


Essence - Sun Club All In One Bronzing Highlighter


Το συγκεκριμένο προϊόν είναι τόσο πολυχρηστικό που έχει περάσει από όλα τα στάδια. Έχω τελειώσει τις ανοιχτές αποχρώσεις χρησιμοποιώντας τες ως highlighter, συνδύαζα όλες τις αποχρώσεις για να βγει ρουζ και τώρα χρησιμοποιώ τις σκούρες αποχρώσεις ως bronzing. Είναι στην απόχρωση 01 Sun Light. Όταν το ανοίγεις, μυρίζει παντού καραμέλα.


Cosmo Touch - Blush Hour


Αυτό το ρουζ ήταν δώρο στο περιοδικό Cosmopolitan, πέρσι τέτοια εποχή νομίζω. Είναι στην απόχρωση Peach Me Master. Θεώρησα το χρώμα του κατάλληλο για την Άνοιξη και το χρησιμοποιώ κάθε μέρα.



Eyes


Cosmo Touch - Super Shadows Winter Kit


Αν και πρόκειται για ένα χειμωνιάτικο σετ σκιών, εγώ χρησιμοποιώ την ανοιχτή καφέ απόχρωση ως γέμισμα φρυδιών. Η αλήθεια είναι ότι έχω καλοσχηματισμένα φρύδια, αλλά συνήθως πάει πάνω make up και φαίνονται άχρωμα. Η συγκεκριμένη σκιά, πάνω στο φρύδι, έχει απίστευτη σταθερότητα.


Essence - Long Lasting Eye Pencil

Αγαπημένο μολύβι με μεγάλη διάρκεια. Είναι στην απόχρωση 01 Black Fever. Έχει απίστευτη απόδοση και δεν "τρέχει" καθόλου.



Maybelline - The Colossal Volum' Express Mascara

Είχα καιρό να την χρησιμοποιήσω και θυμήθηκα γιατί μου άρεσε τόσο στο παρελθόν. Δίνει και όγκο και μήκος, χωρίς να μπερδεύει τις βλεφαρίδες.


Lips

Στα χείλη χρησιμοποιούσα μια ποικιλία προϊόντων, ανάλογα με την μέρα και την διάθεσή μου.

Oriflame - Tender Care Coconut


Αυτό το προϊόν το χρησιμοποιούσα όταν ήθελα να δώσω λίγη λάμψη στα χείλη μου ή να τα ενυδατώσω πριν βάλω το επόμενο προϊόν. Κρατάει ενυδατωμένα τα χείλη για ώρες.




Oriflame - Visions Lip Love Lipstick


Αυτό το κραγιόν βρέθηκε τυχαία στα χέρια μου και το αγάπησα από την πρώτη στιγμή. Είναι στην απόχρωση Justin. Είναι πολύ ενυδατικό και έχει σχετικά καλή διάρκεια. Δεν ξέρω αν κυκλοφορεί ακόμα.



Essence - Stay Matt Lip Cream 


Άλλο ένα αγαπημένο προϊόν. Είναι στην απόχρωση 03 Soft Nude. Δίνει απόλυτη ματ υφή, απλώς χρειάζεται ενυδάτωση πριν την χρήση.



Essence - XXXL Shine Lipgloss


Ένα απαλό lip gloss, στην απόχρωση 15 True Love. Δεν διαρκεί μετά από το φαγητό, οπότε χρειάζεται ανανέωση.



Αυτά ήταν τα προϊόντα που χρησιμοποίησα την Άνοιξη για το μακιγιάζ μου. Εσύ έχεις χρησιμοποιήσει κάτι από αυτά;

Φιλάκια πολλά,
Αγγελική ♥

14 σχόλια:

  1. Η μάσκαρα της Maybelline είναι φοβερή!!!! Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφο ποστ! Έχω δοκιμάσει μόνο τη μάσκαρα και κάποια από τα tender care της Oriflame! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ :) Δυστυχώς, η μάσκαρα μου τελείωσε!

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  3. Τα tender care οντως υπεροχα! Εχω δοκιμασει ολες τις μυρωδιες και ειναι φανταστικα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ έχω δοκιμάσει μόνο αυτό, αλλά το έχω λατρέψει :)

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  4. Τη cc essence τη θέλω οπωςδήποτε γιατι εει δεικτη προσταασιας 30!!!!
    Πολυ ωραιο ποστ!!!Φιλακια!!
    Αθανασία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ γι'αυτό την επέλεξα, είναι πολύ καλή λύση για το καλοκαίρι! Ευχαριστώ πολύ :)

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  5. Υπέροχα προιόντα, θα δοκιμάσω την πούδρα της essence. Η μάσκαρα της Maybelline είναι απίθανη και αγαπημένη.. φιλάκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η cc cream και το bronzer της essence ειναι φοβερα, πολυ ωραια προιοντα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. I´m a big fan of Essence, I have a concealer and I´m very satisfied. Nice post!
    http://sunmoonstyle.blogspot.co.at/

    ΑπάντησηΔιαγραφή