Τρίτη, 12 Μαΐου 2015

Syoss • Permanent Coloration

Πριν μία εβδομάδα ανέβασα post με το ombre look, που έκανα με την βαφή της L'oreal. Έβαψα ξανά το μαλλί μου, αλλά δεν χάλασα το ombre. Είχα αποφασίσει με την ombre βαφή να ανοίξω και λίγο τις μπροστινές τούφες από την ρίζα, αλλά άνοιξαν πάρα πολύ και δεν μου άρεσε, οπότε έβαψα τις μπροστά τουφίτσες και το υπόλοιπο μαλλί μου μέχρι εκεί που ξεκινούσε το ombre. Χρησιμοποίησα την βαφή της Syoss, 6-8 Ξανθό Σκούρο Σοκολατί.

About a week ago, I uploaded a post with my ombre look, that I created with the L'oreal hair kit. I dyed my hair again, but I didn't destroy the ombre look. I had decided that I wanted to light up the front section of my hair from the roots with the ombre dye, but they got very light and I didn't like it, so I dyed again this section and the rest of my hair above the ombre. I used the Syoss dye, 6-8 Dark Chocolate Blond.


Μέσα στο κουτί υπήρχαν (There were in the kit):

Σωληνάριο με περιποιητική κρέμα-βαφή (A tube with the cream-hair dye)





Μπουκάλι απλικατέρ με γαλάκτωμα developer (Applicator bottle with developer milk)





Φακελάκι με μαλακτική κρέμα προστασίας χρώματος (A bag with a color protective conditioner)





Ζευγάρι γάντια (Pair of gloves)



Καθώς και οδηγίες χρήσης. And also instructions.

Αδειάζεις το σωληνάριο με την περιποιητική κρέμα-βαφή μέσα στο μπουκάλι απλικατέρ και ανακινείς, μέχρι να ομογενοποιηθεί το μείγμα. Έπειτα, απλώνεις το μείγμα στις ρίζες και στο υπόλοιπο μαλλί και περιμένεις. Εγώ την άφησα 20 λεπτά.

You pour the tube with the cream-hair dye into the applicator bottle and shake, until the mix is even. Then, you apply the mix on your roots and the rest of your hair and you wait. I left it on my hair about 20 minutes.


Σκούρυνε αρκετά τις τουφίτσες μπροστά και άνοιξε ελάχιστα το φυσικό μου μαλλί. Δεν έγιναν ίδιο χρώμα οι μπροστά τούφες με το υπόλοιπο, αλλά φαίνονται σαν απαλές ανταύγειες. Δεν έχω δοκιμάσει ξανά βαφή της Syoss για να ξέρω αν θα έχει μεγάλη διάρκεια. Έχεις δοκιμάσει κάποια βαφή Syoss; Τι διάρκεια είχε;

It made the front section of my hair darker and it lighted up my natural hair color just a little bit. The front section of my hair didn't become the same with the rest, but they look like soft highlights. I haven't tried a hair dye by Syoss before and I don't know how long it lasts. Have you ever tried a Syoss hair dye? How long did it last?

Φιλάκια πολλά,
Αγγελική ♥

4 σχόλια:

  1. Χμμ ειχα δοκιμασει παλια νομιζω και δεν μου ειχε αρεσει απο οτι θυμαμε , παντως εγιναν ομορφα ετσι οπως τα βλεπω λαμπουν ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα φανεί σε λίγο καιρό... Ευχαριστώ :)

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  2. Έχω χρησιμοποιήσει βαφή τηςSyoss αλλα δεν μου κάλυψε τα λευκά οποτε δεν την ξαναπηρα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μου φάνηκε ιδιαίτερα ισχυρή βαφή είναι η αλήθεια...

      Διαγραφή