Τετάρτη, 6 Μαΐου 2015

☼Summer Is For Ombre☼

Εδώ και 2 χρόνια σχεδόν, έχω υιοθετήσει το ombre look στα μαλλιά μου. Μέχρι τώρα τα είχα βάψει 2 φορές, καθώς την δεύτερη το ξεκίνησα από πολύ πάνω και έμεινε μέχρι τώρα. Αποφάσισα να το ανανεώσω, λοιπόν, διότι είχε ψιλοξεθωριάσει. Είχα χρησιμοποιήσει το kit της L'oreal όλες τις προηγούμενες φορές και επειδή έμεινα ευχαριστημένη, το επέλεξα και για αυτήν την φορά.

Almost the last 2 years, I have embraced the ombre look on my hair. I had dyed my hair twice until now, and the second time I started it from very high so it lasted until now. So, I decided to refresh it, because it has faded a little bit. I have used the L'oreal kit all the previous times and it satisfied me, so I chose it again.



Το Wild Ombres kit της L'oreal είναι ένα ολοκληρωμένο σετ με τα κατάλληλα εργαλεία για να δημιουργήσεις το ombre σου μόνη στο σπίτι. Εγώ, βέβαια, είχα βοήθεια. Στο kit σου θα βρεις:

The Wild Ombres kit by L'oreal is a complete set with the appropriate tools to create your ombre by yourself at home. Of course, I had some help. In your kit, you'll find:

1. Γάντια (Gloves)




2. Χτενάκι (Brush)




3. Ξανθιστική Σκόνη (Bleaching Powder)




4. Οξειδωτική Κρέμα (Oxidant Cream)




5. Κρέμα Ξανοίγματος (Lightening Cream)




6. Σαμπουάν Περιποίησης (Hair Care Shampoo)



Καθώς και οδηγίες. And instructions.


Η διαδικασία είναι απλή. Βάζεις τα γάντια, ανοίγεις την συσκευασία ανάμειξης, ρίχνεις μέσα πρώτα την ξανθιστική σκόνη και έπειτα την κρέμα ξανοίγματος. Ανακινείς καλά και ξεκινάς την εφαρμογή του προϊόντος με το χτενάκι.
Σε μένα είχε πάντα έντονο αποτέλεσμα. Τις πρώτες φορές πήρα την απόχρωση no.1, αλλά αυτή τη φορά αποφάσισα να πάρω την no.2 για λίγο πιο ανοιχτό αποτέλεσμα.

The process is simple. You put on the gloves, you open the mixing bottle, you pour the bleaching powder first and then the lightening cream. Shake well and start applying the product with the brush.
It had a strong result to me. The first times I bought the no.1 shade, but I decided to buy no.2 this time for a little bit lighter result.


Τα τελευταία χρόνια έχουμε δει το ombre look να κυριαρχεί από τις πασαρέλες μέχρι τις παραλίες από άκρη σε άκρη. Εσύ θα δοκίμαζες το ombre look;

Ombre look prevails the last years from the runways to the beaches on every place of earth. Would you try the ombre look?

Φιλάκια πολλά,
Αγγελική ♥

14 σχόλια:

  1. Το αποτέλεσμα είναι υπέροχο <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλειο αποτέλεσμα!! Μοιάζει σαν να έχει γίνει από επαγγελματία! Μου αρέσει πολύ το ombre αλλά τα μαλλιά μου είναι ήδη αρκετά ξανθά, οπότε δεν είμαι σίγουρη αν θα υπάρχει κάποια αισθητή διαφορά. Πολύ μου άρεσε το δικό σου!! Με' γεια σου!! Φιλάκια πολλά <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ :) Έχω κάνει επαγγελματία την μαμά μου μετά από τόσες φορές :P

      Φιλάκια πολλά ♥

      Διαγραφή
  3. Φανταστικό αποτέλεσμα Αγγελική!Και εδώ και χρόνια και εγώ το σκεφτόμουν να το δοκίμαζα αυτό το kit της L'Oreal αλλά σκεφτόμουν "θα είναι δύσκολο και δεν θα το πετύχω καλά"
    Χμμμ,με βάζεις σε σκέψεις τώρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ εύκολο, ειδικά αν έχεις κάποιο άτομο στο σπίτι να σου το κάνει. Βέβαια, έχω δει πολλές κοπέλες στο youtube που το κάνουν και μόνες, αλλά δεν θα το διακινδύνευα.

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  4. Σου βγηκε τελειο μιλαμε μπραβο ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ πετυχημένο αποτέλεσμα! Δεν νομίζω να το δοκίμαζα αλλά μ' αρέσει να το βλέπω σε άλλες κοπέλες.... Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πολύ πολύ ωραίο <3 εγω απο το ξανθό μου δεν φεύγω αλλά θα το συστήσω στην αδερφή μου που θέλει να κάνει μια αλλαγή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολυ καλο κ αναλυτικο το ποστ σου! Θα χαιρόμουν πολύ αν γινόσουν μέλος στο Blog μου! Σε ευχαριστώ πολύ!!! http://makeupbeauty-taniadelys.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή