Τετάρτη, 20 Μαΐου 2015

♦Oreo Ice Cream♦

Ήρθε το καλοκαιράκι και αποφάσισα να φτιάξω εγώ παγωτό, αντί να αγοράσω. Πέρσι το καλοκαίρι, είχα βοηθήσει την ξαδέρφη μου να φτιάξει παγωτό με μπισκότα Oreo, οπότε φέτος το έκανα κι εγώ μόνη μου. Είναι μια πολύ απλή και γρήγορη συνταγή.

Summer is here and I decided to make ice cream, instead of buying it. Last summer, I helped my cousin to make an Oreo ice cream, so this year I made it by myself. It's a very easy and quick recipe.


Υλικά:
1 Ζαχαρούχο Γάλα
1 Κρέμα Γάλακτος Για Ζαχαροπλαστική
2 Πακέτα Μπισκότα Oreo

Ingredients: 
1 can Sweetened Condensed Milk
1 cartoon Milk Cream For Baking
2 packets Oreo Biscuits

Εκτέλεση
Ρίχνεις μέσα σε ένα μεγάλο μπολ την κρέμα γάλακτος. Την "χτυπάς" με το μίξερ, μέχρι να αποκτήσει υφή σαντιγής, Έπειτα, ρίχνεις το ζαχαρούχο γάλα και τα 2 πακέτα Oreo, σπάζοντας τα μπισκότα σε κομματάκια. "Χτυπάς" και πάλι με το μίξερ, μέχρι να ανακατευτεί καλά το ζαχαρούχο γάλα και να απλωθούν παντού τα κομματάκια των μπισκότων. Το βάζεις στην κατάψυξη και μπορείς να το απολαύσεις 6-8 ώρες αργότερα.

Procedure
Pour the milk cream in a big bowl. Mix it with a mixer, until it becomes like whipped cream. Then, pour the sweetened condensed milk and the 2 packets of Oreo, breaking the biscuits into small pieces. Mix them again, until the condensed milk is fully mixed and the biscuit pieces are spread everywhere, Put it in the freezer and you can taste it 6-8 hours later.


Αν δοκιμάσεις την συνταγή, γράψε μου εντυπώσεις από κάτω ή ανέβασε φωτογραφία στο Instagram, με hashtag #beautyydust για να δημοσιεύσω εδώ την φωτογραφία σου. 

If you try this recipe, write in comments your opinion or upload a photo on Instagram with hashtag #beautyydust to upload your photo here. 

Φιλάκια πολλά,
Αγγελική ♥

16 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία, εύκολη και γρήγορη συνταγή.. Ότι πρέπει για το καλοκαίρι!! Θα την κάνω σίγουρα!! Φιλάκιααα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και δεν μου πήρε πολύ! Θα περιμένω να μου πεις πως σου φάνηκε :)

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  2. Έχω αδυναμία στα μπισκότα oreo.. τέλεια συνταγή ! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ, γι'αυτό επέλεξα να κάνω τέτοιο παγωτό! Σ'ευχαριστώ πολύ :)

      Φιλιά ♥

      Διαγραφή
  3. Λατρεύω αυτόν τον συνδυασμό! :)
    Με κάποιες μικρές παραλλαγές φτιάχνω κορμό ή τρουφάκια & έχουν φανταστρουμφική γεύση!

    Buenas noches!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ καλή ιδέα! Λατρεύω και τον κορμό!

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  4. Πω πω τι μας κάνεις βραδιάτικα!
    Εννοείται πως θα την δοκιμάσω, είναι πανεύκολη.
    Ευχαριστούμε πολύ :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ευχαριστώ! Θα περιμένω να μου πεις πως σου φάνηκε :)

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  5. Εγω το εκανα σκετο αλλα τελεια ιδεα για τα oreo , γιαμ τωρα θελω παγωτο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμάς μας τελείωσε και θέλω κι άλλο τώρα!

      Φιλιά ♥

      Διαγραφή
  6. Σκέτος πειρασμός! Επειδή κάνω διατροφή αυτή τη στιγμή θ' αργήσω να επιχειρήσω να το φτιάξω... Προς το παρόν φάτε μάτια ψάρια.... :) Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ είπα να μην τρώω πολλά γλυκά τώρα το καλοκαίρι, αλλά είδα τα υλικά στην κουζίνα και δεν μπόρεσα να αντισταθώ :)

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  7. Πολύ ωραία ιδέα και εύκολη συνταγή! Θα τη δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. it looks so pretty, i wish i weren't vegan right now! they look amazing!

    ΑπάντησηΔιαγραφή