Τρίτη, 19 Μαΐου 2015

Gaia • Body Scrub

Τα προϊόντα της Gaia και της DMB Hellas έχουν μπει δυναμικά στην καθημερινότητά μου και είμαι ενθουσιασμένη για την ελληνική τους καταγωγή. Σε αυτό το άρθρο θα σου μιλήσω για το απολεπιστικό προϊόν σώματος της Gaia.

Gaia and DMB Hellas' products became dynamically a part of my daily life and I am excited for their greek origins. In this post, I am going to talk you about Gaia's body scrub.


Περιέχει λάδι ελιάς, έλαιο φυστικιού, έλαιο argan, αλόη, αμυγδαλέλαιο, αλλαντοΐνη, γλυκερίνη, και βιταμίνη Ε. Υπόσχεται βαθύ καθαρισμό, τόνωση, ενυδάτωση, απομάκρυνση των νεκρών κυττάρων, βελτίωση της μικροκυκλοφορίας, αναζωογόνηση και θρέψη. Είναι κατάλληλο για όλους τους τύπους επιδερμίδας.

It contains olive oil, pistachio oil, argan oil, aloe vera, almond oil, allantoin, glycerin and E-vitamin. It promises deep cleanse, boost, moisture, dead cells removal, micro-circulation improvement, revitilization and nourishment. It's appropriate for every skin type.



Το συγκεκριμένο scrub έχει γίνει το πλέον αγαπημένο μου! Καθαρίζει πραγματικά την επιδερμίδα σε βάθος, χωρίς να ερεθίζει το δέρμα. Έχει μέτριου μεγέθους κόκκους, που δεν διαλύονται με την τριβή και έχει πολύ γλυκό άρωμα. Θυμίζει όντως μια ανάμειξη ροδιού και αμυγδάλου.

This scrub became my favourite one! It actually cleanses deeply my skin, without irritating it. It has medium size grains, that don't dissolve by rubbing and it has very sweet scent. It reminds me something like pomegranate combined with almond.


Ποιο είναι το αγαπημένο σου απολεπιστικό προϊόν σώματος;

Which is your favourite body exfoliating product?

Φιλάκια πολλά,
Αγγελική ♥

8 σχόλια:

  1. Πρέπει να είναι υπέροχο,και εγώ σύντομα περιμένω τα gaia να τα δοκιμάσω,οπότε θα σου πω και εγώ την γνώμη μου :)
    Αυτή την στιγμή έχω το απολεπιστικό της Nuxe με αμύγδαλο και άνθη πορτοκαλιάς,το Nuxe Gommage corps fondant,είναι πολύ καλό και το άρωμα του μου αρέσει.
    Φιλάκιαα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα τα λατρέψεις σίγουρα :)
      Δεν έχω δοκιμάσει κανένα προϊόν της Nuxe, αλλά θέλω πολύ!

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  2. Δεν το έχω δοκιμάσει αλλά τώρα που τελειώνει το δικό μου θα πάω να το πάρω! Εγώ χρησιμοποιώ ένα scrub από Dust n Cream (αυτά που είναι στη χύμα μορφή) και μου αρέσει πάρα πολύ!

    Φιλάκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θέλω πολύ να δοκιμάσω τα προϊόντα από Dust 'n Cream που είναι με άρωμα μπισκότο!

      Φιλιά ♥

      Διαγραφή
  3. Πρεπει να μυριζει τελεια, πολυ ωραιο review!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μυρίζει υπέροχα! Σ'ευχαριστώ :)

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή