Πέμπτη, 28 Μαΐου 2015

Exams - Time For A Little Break

Έχω εξεταστική! Είναι η δεύτερή μου εξεταστική στην σχολή και σε αυτήν νιώθω ότι πρέπει να διαβάσω λίγο περισσότερο, διότι δεν παρακολούθησα και τόσο τα μαθήματα. Γενικά, κάθε χρόνο όταν άρχιζαν οι ζέστες, παρατούσα τα βιβλία και στο τέλος έτρεχα να καλύψω την ύλη. Στην πρώτη εξεταστική πέρασα όλα τα μαθήματα και ελπίζω να τα καταφέρω και τώρα.

Για να τα καταφέρω, λοιπόν, θα πρέπει να να περιορίσω λίγο τον online χρόνο μου και να αφοσιωθώ στο διάβασμα. Ευτυχώς, η βασανιστική περίοδος δεν θα κρατήσει πολύ και 18 Ιουνίου θα είμαι πίσω μαζί σας. Φυσικά, όσο θα απουσιάζω, θα ετοιμάζω σιγά σιγά τα επόμενα post και θα προσπαθήσω να τσεκάρω συχνά τα posts των αγαπημένων μου blogs!
Σας ευχαριστώ για την υποστήριξη και για την υπομονή σας μέχρι το επόμενο post. Μην ξεχνάτε τον διαγωνισμό μας που λήγει στις 11 Ιουνίου. Αν πάω καλά και σε αυτήν την εξεταστική, θα έχουμε εορταστικό διαγωνισμό! Καλή επιτυχία σε όσους δίνουν εξετάσεις και πολύ περισσότερο σε όσους δίνουν πανελλήνιες!

Φιλάκια πολλά,
Αγγελική ♥

12 σχόλια:

  1. Καλό κουράγιο κοριτσάκι μου και καλή επιτυχία με τις εξετάσεις σου!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγκεντρώσου στην εξεταστική σου και καλή επιτυχία! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλό διάβασμα γλυκιά μου!! και εγώ τρέχω με τα της σχολής (τελευταίο εξάμηνο και μας έχουν βάλει τόσα πολλά -.-). καλή μας δύναμη και εύχομαι να τα περάσουμε όλα:D φιλιά :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ καλή σου επιτυχία, άντε και με το πτυχίο :D

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  4. Καλό διάβασμα και καλή επιτυχία :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή επιτυχια!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλη επιτυχια και καλο κουραγιο φιλια ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή