Τετάρτη, 13 Μαΐου 2015

•Edessa - Saint Nicholas•

Την Κυριακή, 10 Μαΐου, πήγαμε μια εκδρομή με την χορευτική ομάδα μου στην Έδεσσα και στον Άγιο Νικόλαο. Όσοι μένετε Θεσσαλονίκη και στην ευρύτερη περιοχή, αποκλείεται να μην έχετε έρθει έστω και μία φορά. Εγώ πρέπει να έχω έρθει 6-7! Αυτή τη φορά, είχα την ευκαιρία να τραβήξω πολλές φωτογραφίες και σκέφτηκα να τις μοιραστώ μαζί σας. Ο καιρός μας τα χάλασε λίγο, αλλά εμείς δεν πτοηθήκαμε. Μεταφέραμε κέικ με αναμμένα κεράκια μέσα στην βροχή για να κάνουμε έκπληξη, κάναμε βόλτες με τα συγκρουόμενα, βάλαμε τις κουκούλες μας και κάναμε τις βόλτες μας, μέχρι που η βροχή δυνάμωσε και τρέχαμε στο λεωφορείο.

On Sunday, 10th of May, we went a trip, with my dance team, to Edessa and Saint Nicholas. If you live in Thessaloniki or near, there's no way you haven't been there at least once. I think I have been there about 6-7 times! This time, I had the opportunity to take many pictures and I decided to share them with you. Weather changed our plans a bit, but we didn't startle. We carried a cake with lit candles in the rain for a surprise, we went on rides with the bumber cars, we put on our hoodies and went for walks, until the rain became strongers and we run to the bus.




 













Έχετε επισκεφθεί τους καταρράκτες της Έδεσσας και τον Άγιο Νικόλαο;

Have you ever been at Edessa's waterfalls and Saint Nicholas?

Φιλάκια πολλά,
Αγγελική ♥

16 σχόλια:

  1. Είναι πανέμορφα! Δυστυχώς έχω πάει μόνο μια φορά στους καταρράκτες και αυτό ήταν περίπου πριν 5 χρόνια. Κάποια στιγμή θέλω να ξαναπάω οπωσδήποτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου το εύχομαι, είναι πανέμορφα μέρη :)

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  2. Η μαμα μου ειναι απο Αριδαια και εχω παει αρκετες φορες την Εδεσσα και τους υπεροχους καταρρακτες της. Γενικα η Πελλα εχει παρα πολλες ομορφιες και αξιζει να την επισκεφτει κανεις! Πολυ ωραιες φωτογραφιες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει μαγευτικά τοπία, είναι υπέροχα! Σ'ευχαριστώ πολύ :)

      Φιλιά ♥

      Διαγραφή
  3. Έχω πάει στους καταρράκτες... Γενικά πολύ ειδυλλιακά... Βέβαια πριν αρκετό καιρό... θα ήθελα να ξανά πάω... Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι πολύ κοντά μου η Έδεσσα 20 λεπτα! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι όμορφες φωτογραφίες, τι μαγευτικό τοπίο είναι αυτό! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ειναι πανεμορφα ^^ ειμαι απο την Θεσσαλονικη οποτε εχω παει αρκετες φορες, φοβερες φωτογραφιες φιλια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ο άγιος νικόλαος είναι πραγματικά μαγικός! τον έχω επισκεφθεί όλες τις εποχές και είναι πάντα όμορφος <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειδικά όταν το τοπίο είναι βροχερό, φαίνεται τόσο όμορφο!

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  8. Πόσο λατρεύω τον Άγιο Νικόλαο <3 Κατάγομαι από μια κοντινή περιοχή και τον επισκέπτομαι συχνά!!
    Οι φωτογραφίες σου είναι πανέμορφες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ έχω πάει αρκετές φορές :) Σ'ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή