Πέμπτη, 30 Απριλίου 2015

Movie Night ➳ The Fault In Our Stars

Έχω καιρό να κάνω review για ταινία και πρόσφατα είδα την συγκεκριμένη. Είχα ακούσει γι'αυτήν την ταινία από δύο άτομα, μία κοπέλα και ένα αγόρι, και μου είπαν και οι δύο ότι συγκινήθηκαν. Μου φαίνεται περίεργο να ακούω από αγόρι ότι συγκινήθηκε με ταινία, οπότε αποφάσισα να την δω.

It's been a long since the last time I reviewed a movie and I recently watched this one. I have heard about this movie by two people, a girl and a boy, and they both told me that they have been moved. It was weird for a boy to tell that has been touched, so I decided to watch it.


Πρόκειται για μια ταινία που έχει ως επίκεντρο την ζωή εφήβων με καρκίνο και των οικογενειών τους. Η πρωταγονίστρια πηγαίνει σε ένα group ατόμων της ηλικίας της με το ίδιο πρόβλημα και γνωρίζει εκεί ένα αγόρι, το οποίο προσπαθεί να την πλησιάσει από την πρώτη στιγμή. Έρχονται πιο κοντά με τον καιρό, κάνουν ένα ταξίδι μαζί και καταλήγουν ζευγάρι. Το τι ακολουθεί μετά δεν θα σου το πω, γιατί θα χάσει το ενδιαφέρον της σε περίπτωση που δεν την έχεις δει.

It's a movie about the life of teenagers with cancer and the life of their families. The main girl goes to a teen cancer group and she meets a boy, that tries to get close to her since the beginning. They get closer and closer as the time passes, they travel together and they end up as a couple. I can't tell you what comes next, because it's not gonna be interesting for you to watch, in case you haven't already watched it.


Να ενημερώσω ότι ακόμα κι εγώ που δεν συγκινούμαι καθόλου εύκολα, με αυτήν την ταινία συγκινήθηκα, οπότε αν σκοπεύεις να την δεις, προτείνω να έχεις δίπλα σου ένα πακέτο χαρτομάντηλα. Η ταινία είναι πραγματικά υπέροχη και αξίζει να την δεις. Περνάει ορισμένα μηνύματα ζωής, παρόλα αυτά δεν θα την έβλεπα δεύτερη φορά, γιατί είναι πολύ λυπητερή. Αν την έχεις δει, γράψε μου την άποψή σου και πρότεινέ μου κάποια ταινία για να δω και να κάνω review.

I have to inform you that I don't be easily moved, but this movie really really moved me, so if you're gonna watch it, I suggest you to have a tissue box near you. This movie is really amazing and it worths your time. It passes life messages, but I wouldn't watch it again, because it's a very sad movie. If you have watched it, write in comments your opinion and suggest me movies to watch and review. 


Φιλάκια πολλά,
Αγγελική ♥

6 σχόλια:

  1. Σίγουρα θα είναι μια εκπληκτική ταινία αλλά δεν θα την δω.. βάζω τα κλάματα πολύ εύκολα στις ταινίες ακόμα και με ένα απλό φιλί σε αυτήν σίγουρα θα συγκινηθώ τόσο πολύ που θα το σκέφτομαι συνέχεια :Ρ οπότε δεν είναι για μένα..
    Φιλάκια και Καλή Πρωτομαγιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα σε αυτήν την περίπτωση καλύτερα να μην την δεις όντως

      Καλή πρωτομαγιά ♥

      Διαγραφή
  2. Την ειχα δει στα ραφια του video club και σκεφτομουν να την δω κάποια στιγμή!

    Καλή σου εβδομάδα :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ ωραία ταινία...

      Καλή εβδομάδα ♥

      Διαγραφή
  3. εγω πρόσφατα έκλαψα με το " me before you" .
    την ταινία την έχω δει είναι απο τις αγαπημένες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω δει την ταινία Me Before You, θα την τσεκάρω :)

      Διαγραφή