Τρίτη, 28 Απριλίου 2015

Messinian Spa • Shower Gel

Δεύτερο review για ένα από τα προϊόντα της εταιρείας Messinian Spa (μπορείς να δεις το πρώτο εδώ). Αυτή τη φορά θα μιλήσουμε για το αφρόλουτρο που έλαβα.

Second review for one Messinian Spa's product (you can find the first one here). This time, we will talk about the shower gel I received.


Περιέχει ΠΟΠ παρθένο ελαιόλαδο Καλαμάτας, ρόδι και μέλι. Υπόσχεται θρέψη, ενυδάτωση και αναζωογόνηση. Είναι δερματολογικά ελεγμένο και δεν περιέχει parabens.

It contains pure olive oil from Kalamata, pomegranate and honey. It promises nourishment, moisture and revitilization. It is dermatologically checked and it doesn't contain parabens.


Για μια ακόμη φορά, η Messinian Spa με ικανοποίησε και με αυτό το προϊόν της. Το συγκεκριμένο αφρόλουτρο κάνει πλούσιο αφρό, αφήνει ενυδατωμένη την επιδερμίδα και σου δίνει μια αίσθηση φρεσκάδας με το καλοκαιρινό του άρωμα. Ενώ περιέχει ρόδι, μου φαίνεται κάπως πιο φραουλένιο το άρωμά του.

Once more, Messinian Spa satisfied me with this product. This shower gel makes rich foam, leaves your skin moisturized and it gives you a freshness feeling with its summer scent. It contains pomegranate, but its scent reminds me more of strawberry.


Έχεις δοκιμάσει κάποιο από τα αφρόλουτρα της Messinian Spa; Ποιο είναι το αγαπημένο σου άρωμα αφρόλουτρου; 

Have you ever tried any Messinian Spa shampoo? Which is your favourite shower gel scent?

Φιλάκια πολλά,
Αγγελική ♥

10 σχόλια:

  1. Θέλω πολύ να δοκιμάσω προϊόντα από τη συγκεκριμένη εταιρεία, συνεχώς ακούω πολύ θετικά σχόλια!! Φιλάκια πολλά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όσα έχω δοκιμάσει εγώ ως τώρα, είναι φοβερά!

      Φιλιά ♥

      Διαγραφή
  2. θέλω πολύ να το μυρίσω, τέλειο post! φιλάκια <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. θα το μυρίσω μόλις το πετύχω, ακούγεται ωραίο! εγώ έχω έρωτα με το ρόδι απο Dove <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'εμένα το Dove δεν κρατάει αρκετές ώρες, αν και δεν έχω δοκιμάσει ποτέ το ρόδι...

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  4. Δεν έχω δοκιμάσει τη συγκεκριμένη εταιρεία αλλά γενικά προτιμώ περίεργες μυρωδιές, δηλ, όχι να μυρίζει πχ ξεκάθαρα φράουλα... ας πούμε να είναι φράουλα μαζί με κάτι πικάντικο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα πιο πολλά ανάμεικτες μυρωδιές έχουν...

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  5. Πολυ ομορφη συσκευασια εχει, φαινεται τελειο! Πολυ ωραιο review, η αγαπημενη μου μυρωδια ειναι φυστικι απο dove ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το έχω δοκιμάσει... Από Dove δοκίμασα μόνο την κλασσική μυρωδιά. Σ'ευχαριστώ πολύ :)

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή