Τρίτη, 21 Απριλίου 2015

Messinian Spa • Shampoo

Πρόσφατα έλαβα δείγματα των προϊόντων της εταιρείας Messinian Spa και ξεκίνησα αμέσως να τα δοκιμάζω. Η εταιρεία Messinian Spa είναι ελληνική, έχει πολλά προϊόντα, σε υπέροχες συσκευασίες και με καταπληκτικά αρώματα!
Πρώτο προϊόν είναι το σαμπουάν για όλους τους τύπους μαλλιών. Περιέχει παρθένο ελαιόλαδο Καλαμάτας, εκχύλισμα θυμαριού, πρωτεΐνες σιταριού και μελιού, αλόη, μετάξι, προβιταμίνη Β5 και λάδι argan. Υπόσχεται καθαριότητα, ενυδάτωση, όγκο και λάμψη. Δεν έχει parabens.

Recently, I received some Messinian Spa product samples and I started testing them right away. Messinian Spa is a greek brand, it has many products, in pretty packages and with wonderful scents!
First product is the shampoo for all hair types.It contains pure olive oil from Kalamata, thyme extracts, weat and honey proteins, aloe vera, silk, provitamin B5 and argan oil. It promises clean, moisturised, volumized and shiny hair. It doesn't contain parabens.

Αρχικά, να αναφέρω ότι δεν εμπιστεύομαι ιδιαίτερα τα προϊόντα που είναι για όλους τους τύπους, διότι έχω πολύ λιπαρά μαλλιά. Το συγκεκριμένο, όμως, με ικανοποίησε, γιατί δεν μου προκάλεσε λιπαρότητα στην κορυφή, αλλά δεν αφυδάτωσε τις ταλαιπωρημένες άκρες των μαλλιών μου. Το άρωμά του μου θυμίζει μια κολόνια που είχα μικρή και είχα ψεκάσει όλες τις κούκλες μου με αυτό :P Είναι απαλό και γλυκό και διαρκεί για τουλάχιστον 12 ώρες.

At first, I have to say that I don't really trust products that are for all hair types, because I have very oily hair. But this one, satisfied me, because it didn't cause me oilyness on the roots, and it didn't dry out my destroyed edges. Its scent reminds me of a perfume I had when I was little and I had sprayed all my dolls with it :P It's soft and sweet and lasts at least for 12 hours.


Λάτρεψα το συγκεκριμένο σαμπουάν και σκέφτομαι σοβαρά να το αγοράσω. Εσύ έχεις δοκιμάσει κάποιο σαμπουάν της εταιρείας Messinian Spa; 

I loved this shampoo and I am thinking to buy it. Have you ever tried any Messinian Spa shampoo?

Φιλάκια πολλά,
Αγγελική ♥

6 σχόλια:

  1. Δεν το έχω δοκιμάσει αλλά θα το βάλω στην wishlist μου, μιας κι εγώ έχω λιπαρά μαλλιά και ξηρές άκρες...

    Φιλάκια <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν το έχω δοκιμάσει αλλά αν είδες αποτέλεσμα τότε κάτι αξίζει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω περίεργο μαλλί, οπότε χρειάζομαι δραστικά προϊόντα...

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  3. Υπέροχα τα προϊόντα της Messinian Spa! Τέλειες φυσικές μυρωδιές και προσφέρουν μεγάλη ενυδάτωση, ειδικά η κρέμα ματιών.. ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω και την κρέμα ματιών... Είναι απόλυτα δροσιστική, αλλά θα ανέβει άλλο review για εκείνη :)

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή