Πέμπτη, 2 Απριλίου 2015

Battle: Eye Cleansing Water

Σκέφτηκα να ξεκινήσω μια νέα σειρά posts, στην οποία θα συγκρίνω δύο προϊόντα που έχουν την ίδια χρησιμότητα. Ξεκινάω με τα νεράκια ντεμακιγιάζ ματιών της Garnier και της L'oreal.

I thought I should start a new series of posts, which would be about comparison of two products that have the same use. I start with the two-phases micellaire waters for eyes from Garnier and L'oreal.


Το νεράκι ντεμακιγιάζ της Garnier είναι κατάλληλο για αδιάβροχο μακιγιάζ, υπόσχεται να προσφέρει ενισχυμένη φροντίδα των βλεφαρίδων και να αφαιρεί το μακιγιάζ χωρίς τρίψιμο. Επίσης, λέει πως δεν είναι λιπαρό και είναι απαλό με τα μάτια. Διφασικό προϊόν με αργινίνη.

Micellaire water by Garnier is appropriate for waterproof make up, it promises to take care of lashes and remove make up without rubbing. Also, it says it's not oily and it's soft with the eyes. Two-phases product with arginine.


Το νεράκι της L'oreal είναι κατάλληλο για αδιάβροχο και μεγάλης διάρκειας μακιγιάζ. Υπόσχεται να μην είναι λιπαρό και να μην προκαλεί ερεθισμούς στα ευαίσθητα μάτια. Διφασικό προϊόν επίσης.

L'oreal's micellaire is appropriate for waterproof and longlasting make up. It promises to not be oily and not causing irritation on sensitive eyes. Also, two-phases product.


Αφαιρούν και τα δύο το αδιάβροχο μακιγιάζ εξίσου καλά. Το νεράκι της Garnier χρειάζεται τρίψιμο, αλλά όχι τόσο, ώστε να πέφτουν βλεφαρίδες. Δεν αφήνει λιπαρότητα, αντιθέτως διακρίνεις λίγη ξηρότητα. Δεν μου έχει δημιουργήσει ποτέ ερεθισμό.

They both remove waterproof make up well. Garnier's water needs rubbing, but not so much to lose your lashes. It's oily, but I saw some dryness. It never caused me irritation.

Το νεράκι της L'oreal αφαιρεί το αδιάβροχο μακιγιάζ, αλλά χρειάζεται πολύ τρίψιμο, με αποτέλεσμα να χάνεις πολλές βλεφαρίδες. Είναι αρκετά λιπαρό. Εγώ, προσωπικά, αφαιρούσα την περιττή ποσότητα ελαίου με μαντηλάκι. Τέλος, μου προκάλεσε ερεθισμούς στα μάτια ορισμένες φορές.

L'oreal's water removes waterproof make up, but it needs very much rubbing, so you lose many lashes. It's very oily. I needed wipes to remove the oils of my face. Finally, it caused me irritation some times.

Πες μου την δική σου άποψη σε περίπτωση που έχεις δοκιμάσει κάποιο από τα δύο. Σου αρέσουν τέτοιου είδους posts; Τι θα ήθελες να δεις στο επόμενο battle;

Tell me your opinion if you ever tried any of these two. Do you like posts like this? What would you like to see in the next battle?

Φιλάκια πολλά,
Αγγελική 

22 σχόλια:

  1. πολύ ενδιαφέρον post, θα δοκιμάσω το νεράκι της garnier .. φιλάκια πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ :) Είναι πάρα πολύ καλό!

      Φιλιά ♥

      Διαγραφή
  2. Πολύ μου άρεσε αυτό το post γιατί έχω ήδη αυτό της Garnier και σκεφτόμουν να πάρω και της Loreal. Αλλά μετά από το review σου μάλλον θα το ξανασκεφτώ...

    Φιλάκια :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω ακούσει από πολλά άτομα καλά λόγια και για το νεράκι της L'oreal. Ίσως στην δική μου επιδερμίδα είχε αρνητική επίδραση.

      Φιλιά ♥

      Διαγραφή
  3. εντάξει συμφέρει της garnier :D πολύ επεξηγηματικό post :***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το διφασικό της L'oreal είναι το αγαπημένο μου και έχω τελειώσει άπειρες συσκευασίες! προσωπικά δεν τρίβω τα μάτια μου απλά το αφήνω για λίγα λεπτά πάνω τους και διαλύει τα πάντα! Δοκίμασε το έτσι? Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το είχα δοκιμάσει ποτέ έτσι. Ευχαριστώ για την συμβουλή :)

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  5. δεν εχω δοκιμασει ακομα της garnier γιατι παιρνω χρονια της loreal και ειμαι ευχαριστημενη.δεν ειχα ποτε προβλημα με τα ματια μου που ειναι παρα πολυ ευαισθητα και κανει αρκετα καλο ντεμακιγιαζ! επισης θεωρω οτι το να αφαιρει η οχι βλεφαριδες δεν ειναι θεμα του ντεμακιγιαζ αλλα της μασκαρα. ολες ή μαλλον σχεδον ολες οι αδιαβροχες δεν αφαιρουνται ευκολα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε τις μη-αδιάβροχες μπορούσα να αφαιρέσω εύκολα.
      Ίσως με το κόλπο της Natts να βγαίνει πιο εύκολα :)

      Φιλιά ♥

      Διαγραφή
  6. Τέλεια ιδέα! Είχα κάνει κι εγώ παλιά 1-2 post με battles, επηρεασμένη από το The Voice χαχα!
    Της Garnier το είχα πάρει το καλοκαίρι και μου άρεσε τόσο πολύ! Φιλάκια Πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα δεν το σκέφτηκα έτσι, αλλά θα μπορούσε να έχει μια σύνδεση... Σ'ευχαριστώ πολύ!

      Φιλιά ♥

      Διαγραφή
  7. Πολύ ωραία ιδέα Αγγελική μου! Έχω δοκιμάσει και τα δύο και μου αρέσει και εμένα περισσότερο της Garnier για τους λόγους που ανέφερες! Φιλάκια πολλά :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ ωραίο το review σου. Έχω δοκιμάσει και εγώ της l'oreal και με απογοήτευσε!! Της garnier έχω δοκιμάσει μόνο το micelair ( ροζ συσκευασία) αλλά θα ήθελα να δοκιμάσω και αυτό που είναι ξεφαβτικό για τα μάτια κυρίως για την μάσκαρα που με δυσκολεύει! Φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ :) Για μένα ήταν πολύ καλύτερο από αυτό της L'oreal!

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  9. Πολυ ωραιο post! Μου αρεσε πολυ ο συγκριτικος πινακας, πολυ ωραια ιδεα. Εψαχνα προσφατα για ντεμακιγιαζ ματιων και τα ειχε και τα δυο σε προσφορα 1+1 και δεν ηξερα ποιό να διαλεξω. Τελικα αγορασα το νερακι της Garnier και ειμαι πολυ ευχαριστημενη! Αν κρινω και απο το review σου δεν εχασα τιποτα που δεν πηρα της L'oreal! Φιλιά:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τέλεια ιδέα ο πίνακας,πολύ κατατοπιστικός!Εμένα πάντως της L'oreal μου έκατσε πολύ καλά,αλλά δυστυχώς το τρίψιμο στα μάτια δεν το αποφεύγουμε..
    x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ισχύει, δύσκολα να το αποφύγεις!

      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  11. Μου αρέσουν πολύ αυτά τα posts !!Να κανεις και για αλλα προϊόντα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή