Σάββατο, 28 Μαρτίου 2015

♥February & March's Favourites 2015♥

Τον προηγούμενο μήνα λόγω εξεταστικής δεν είχα πολύ χρόνο για posts, οπότε παραμέλησα και τα αγαπημένα Φεβρουαρίου, αλλά θα σου τα παρουσιάσω και αυτά μαζί με του Μαρτίου. Ας ελπίσουμε ότι ο Απρίλιος θα φέρει λίγο ήλιο, γιατί γίναμε Λονδίνο εδώ πέρα!

I hadn't much time the previous month, because it was exam period, so I didn't make a post about February's favourites, but I will show you them with March's favourites. Let's hope that April will bring some sun, because we became London here!

february and march favourites αγαπημένα φεβρουαρίου και μαρτίου

Aussie - Miracle Beach Waves


Aussie - Miracle Beach Waves

Έγινε αγαπημένο προϊόν από αρχές Φεβρουαρίου. Έχω ολόισιο μαλλί και κανένα salt spray δεν μου έκανε δουλειά ως τώρα, μέχρι που εμφανίστηκε αυτό. Το βρήκα τυχαία σε έκπτωση και αποφάσισα να το δοκιμάσω. Είμαι απόλυτα ικανοποιημένη από το αποτέλεσμα. Με μικρή ποσότητα μου δημιουργεί σπαστό μαλλί. Συνήθως, βάζω λίγη ποσότητα στις ρίζες για όγκο. Δεν δημιουργεί λιπαρότητα, αντιθέτως την καθυστερεί, επομένως αν τα μαλλιά σου είναι ξηρά και ταλαιπωρημένα, φρόντισε για την ενυδάτωσή τους πριν την χρήση του. Έχει έντονο, αλλά ωραίο άρωμα.

It became favourite since the start of February. I have completely straight hair and no salt spray worked until now, that I bought this one. I found it on sale and I decided to try it. I am completely satisfied by the result. With a small amount, it creates waves on my hair. Usually, I spray a bit on the routes for volume. It doesn't create oilyness, but it delays it, so if your hair is dry and tormented, be sure to moisturise it before the use. It has very intense, but nice smell.


Ninetynine - Perfume


Ninetynine - Perfume

Τελευταία χρησιμοποιώ μόνο το συγκεκριμένο άρωμα. Το βρήκα στο ντουλάπι μου και αποφάσισα να το τελειώσω. Έχει έντονο άρωμα και θα έλεγα ότι είναι πιο ταιριαστό για νυχτερινές ώρες. Έχει μεγάλη διάρκεια και δεν χρειάζεσαι μεγάλη ποσότητα.

Lately, I use only this perfume. I found it in my closet and I decided to finish it. It has intense scent and it's better for night hours. It is long lasting and you don't need big amount.


Azade - Foam Bath


Azade - Foam Bath

Αγαπημένο αφρόλουτρο τον τελευταίο καιρό! Είναι με άρωμα σανδαλόξυλου και δεν περίμενα ποτέ να μου αρέσει τόσο. Έχει πολύ γλυκό άρωμα που μένει για τουλάχιστον 12 ώρες στο δέρμα. Έχω λατρέψει τα αρώματα των προϊόντων Azade.

Favourite shower gel lately! It has sandalwood scent and I never expected to like it that much. It has very sweet scent that stays on your skin at least 12 hours. I love the scents of Azade's products.


Erre Due - Deep Matte 


Erre Due - Deep Matte

Τον τελευταίο καιρό έχω γεμίσει σκιές, οπότε προσπαθώ να τις χρησιμοποιήσω όλες για να σου πω την άποψή μου. Αυτή η σκιά είναι μακράν καλύτερη από τις υπόλοιπες που έχω. Φαίνεται μπλε σκούρη, αλλά στο μάτι το αποτέλεσμα είναι μαύρο. Είναι τρομερά σταθερή και ματ, την είχα στα μάτια μου για ώρες σε βραδινή έξοδο, χωρίς βάση σκιάς και δεν έφυγε καθόλου.

I am full of eyeshadows lately, so I try to use them all to tell you my opinion. This shadow is far the best that I have. It seems like dark blue, but the result is black on the eye. It's very stable and matte, I had it on my eyes for hours at a night out without eye primer and it didn't go away.


Deadly Women


Deadly Women

Τα βράδια του Φεβρουαρίου, μετά από τόσο διάβασμα, ήθελα να χαλαρώσω βλέποντας μια σειρά. Τυχαία είδα ένα Σαββατόβραδο αυτήν την σειρά στην τηλεόραση και ξεκίνησα έπειτα να την παρακολουθώ στο ίντερνετ. Τώρα πια ξέρω ότι πρέπει να αποφεύγω τα οτοστόπ, τις φιλικές προσκλήσεις ζευγαριών, την προσφορά φιλοξενίας ή την αποδοχή της, το να είμαι έξω αργά, το να πηγαίνω για ψώνια και γενικά το να βγαίνω από το σπίτι :P Αν θες να χαλαρώσεις, διάλεξε να δεις κάτι άλλο!

On Feruary nights, after so much studying, I wanted to relax by watching a show. Accidentally, I saw this show on television a Saturday night and I started watching it on internet. Now, I know that I should avoid auto-stops, friendly invites by couples, hospitality, being outdoors late at night, going shopping, or going anywhere out of the house :P If you want to relax, go watch something else!


Pretty Little Liars


Pretty Little Liars

Τελευταίο και καλύτερο! Ξεκίνησα να το βλέπω την περασμένη βδομάδα. Είμαι απαράδεκτη που δεν το είχα ξεκινήσει νωρίτερα. Τελείωσα τον πρώτο κύκλο και έχω κολλήσει τόσο πολύ. Βλέπω το λιγότερο δύο επεισόδια την ημέρα (γι'αυτό έχω χαθεί λίγο). Αγαπώ Ezra

Last one and the best! I started watching it the previous week. I am unacceptable that I haven't started it earlier. I finished the first season and I am completely stucked. I watch at least two episodes the day (that's why I am a bit lost). I love Ezra ♥


Αυτά ήταν τα αγαπημένα των μηνών που πέρασαν.  Πες μου αν έχεις δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω προϊόντα ή αν είσαι και εσύ fan του PLL ή του Deadly Women. 

These are the favourites of the two months that passed. Tell me if you have used any of the products above or if you're fan of PLL or Deadly Women.

Φιλάκια πολλά,
Αγγελική 

8 σχόλια:

  1. πολύ όμορφα τα αγαπημένα σου :) Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολυ ωραια τα αγαπημενα σου!! Σκεφτομαι οταν τελιωσω τις σειρες που βλεπω να αρχισω το PLL ^^ Φιλιαα απο http://mycolorsecrets.blogspot.com/2015/03/march-favorites.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρέπει να το αρχίσεις, θα κολλήσεις!

      Φιλιά ♥

      Διαγραφή
  3. Που το βλέπεις το pll στο ιντερνετ;Είμαι και λίγο άσχετη βλέπεις!Γιατί μια φίλη μου όλο μου λέει να το δείς θα σ αρέσει.
    Ωραία τα προιόντα του μήνα,δεν έχω δοκιμάσει κανένα προσωπικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. http://gamatotv.com/group/pretty-little-liars-2010 εδώ έχει όλα τα επεισόδια. Βγάζει μερικές διαφημίσεις μέχρι να σε πάει στο βίντεο :)

      Φιλιά ♥

      Διαγραφή