Κυριακή, 15 Μαρτίου 2015

Essence Review • Body Edition

Τελευταίο Essence review προς το παρόν και μικρότερο από όλα τα άλλα, καθώς έχω μόνο δύο προϊόντα για το σώμα.

Last Essence review for now and the smallest one, because I have only two body products.

essence review body edition beach cruisers like a day in a candyshop body spray perfume

Perfume


essence perfume like a day in a candyshop

Μην μου πεις ότι δεν το περίμενες! Λοιπόν, το συγκεκριμένο άρωμα ονομάζεται Like A Day In A Candyshop και το όνομά του είναι άκρως αντιπροσωπευτικό της μυρωδιάς του. Έχει ένα υπέροχο, γλυκό και ζεστούλι άρωμα, το οποίο διαρκεί πολύ. Δεν είναι έντονο, αλλά είναι ευδιάκριτο. Έχω ξοδέψει δύο μπουκάλια από το συγκεκριμένο και το έχω αγαπήσει!

Don't tell me that you didn't expect it! So, this perfume is called Like A Day In A Candyshop and its name it's characteristic of its scent. It has an amazingly sweet and warm scent, that lasts very long. It's not intense, but it's noticable. I have already spent two bottles and I love it!


Beach Cruisers - Body Spray 


essence beach cruisers body spray

Αυτό το σπρέι σώματος ήταν στην limited edition της Essence με όνομα Beach Cruisers το καλοκαίρι που μας πέρασε. Υπόσχεται να δροσίζει το δέρμα το καλοκαίρι και να του δίνει ένα ευχάριστο άρωμα. Όντως δροσίζει πάρα πολύ και δεν το αποχωριζόμουν στις καλοκαιρινές διακοπές. Μυρίζει πορτοκάλι και το λατρέψαμε εγώ και οι ξαδέρφες μου όσες ώρες ήμασταν στο αυτοκίνητο το καλοκαίρι.

This body spray was on the Essence's limited edition that was called Beach Cruisers the last summer. It promises to refresh your skin in the summer and leave a pleasant scent. It refreshes your skin so much and I couldn't live without it on my summer holidays. It smells like orange and me and my cousins loved it as long as we were in the car in summer.


Θες να δεις κι άλλα Essence review ή να μου προτείνεις προϊόντα που δεν έχω δοκιμάσει; Έχεις δοκιμάσει εσύ κάποιο από τα παραπάνω προϊόντα;

You wanna see more Essence reviews or suggest me products that I've never tried? Have you ever tried any of the products above?

Φιλάκια πολλά,
Αγγελική 

3 σχόλια:

  1. Πολυ ωραιο το review σου!
    Δεν εχω δοκιμασει καποιο αρωμα απο essence αλλα ισως καποια στιγμη να το κανω γιατι ειναι πολυ οικονομικα!
    Κανε και αλλα essence review ειναι πολυ χρησιμα!
    Θα χαιρομουν πολυ αν περνουσες και μια βολτα και απο το δικο μου blog!
    Φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ :) Έχω κάνει κι άλλα Essence Review στο παρελθόν, ωστόσο τώρα δεν έχω πολλά νέα προϊόντα της συγκεκριμένης εταιρείας.
      Είμαι πλέον μέλος του blog σου!
      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
    2. θα τους ριξω μια ματια λοιπον!
      Σε ευχαριστω πολυ, να σαι καλα! :*

      Διαγραφή