Τρίτη, 23 Δεκεμβρίου 2014

◘My Song-Year 2014◘

Αποφάσισα να κάνω κάτι διαφορετικό αυτή τη φορά που να μην έχει σχέση με καλλυντικά και όλα αυτά. Πλησιάζουμε στο τέλος του 2014 και παντού ακούγονται χριστουγεννιάτικα κομμάτια, γι'αυτό κι εγώ αντί για δημοσίευση με τα αγαπημένα μου χριστουγεννιάτικα τραγούδια, θα σας δείξω τα τραγούδια που υπήρξαν αγαπημένα μου για κάποιο χρονικό διάστημα την χρονιά που μας πέρασε. Σκεφτόμουν να βάλω 14, αλλά μου βγήκαν 16 και δεν μπορούσα να αφαιρέσω κάποιο.

I decided to do something different this time that it isn't about cosmetics. It's almost the end of 2014 and you hear christmas songs everywhere, so this post is about my favourite songs of the whole year that just passed. I was thinking to put 14 songs, but they are 16 and I can't remove any of these.




Arctic Monkeys - Do I Wanna Know




Claydee ft. Ruby - Do It




Jason Derulo - Talk Dirty





Grouplove - Tongue Tied





J Balvin - Tranquila





DVBBS ft. Borgeous - Tsunami





Maroon 5 - Maps





Lilly Wood & The Prick and Robin Schultz - Prayer In C





Hozier - Take Me To Church





Ariana Grande ft. Iggy Azalea - Problem





David Guetta ft. Sam Martin - Dangerous





Maroon 5 - Animals



Kendji Girac - Andalouse





Nicki Minaj - Anaconda



Ed Sheeran - Sing





Selena Gomez - The Hurt Wants What It Wants



Αυτά ήταν τα πιο αγαπημένα μου τραγούδια του 2014. Συνήθως, συνδέω γεγονότα και καταστάσεις με τραγούδια που ήταν αγαπημένα μου την χρονική περίοδο που συνέβησαν αυτά. Κάθε φορά που ακούω ένα από τα παραπάνω κομμάτια θυμάμαι και κάποιο γεγονός και αυτό τα κάνει περισσότερο αγαπημένα, γι'αυτό αποφάσισα να τα μοιραστώ μαζί σας. Ας πούμε σαν μια playlist αναμνήσεων από το 2014. Πείτε μου αν αγαπήσατε κάποιο από τα παραπάνω τραγούδια φέτος και ποιο είναι το πιο αγαπημένο σας τραγούδι από αυτή τη χρονιά. 

These were my favourite songs of 2014. Usually, I connect happenings with songs that were my favourite at that period of my life. Everytime I listen any of these songs, I remember something that happened and it makes them more favourite, so I wanted to share them with you. It's like a memories playlist from 2014. Tell me if you loved any of these songs this year and which is your favourite of the year.

Καλές γιορτές,
Αγγελική 

1 σχόλιο: